Senaste nytt

Helg i Washington DC

sembl

Medlem
Varför tipsade du inte om detta innan, VA?!
:)

För att jag ibland har ett liv utanför BC :) Men bara ibland, när jag inte möter upp @agehall på en barrunda i NYC, fikar med @telelina på Orangeriet, planerar nästa resa med @Senator , dricker skumpa med @vega någonstans i världen, grillar med @Claes L, sjunger karaoke med @Jacob, kör hem @Agö från flygplatsen etc etc. Så för att få reda på alla dessa ställen så måste du börja umgås med mig :)
 

palmen

Moderator
Det borde dessutom vara en manskö och en kvinnokö för män tar så lång tid på sig. Så mycket som ska ur alla fickor och skärp och annat.
Inte mig emot, kvinnor med handväskor fyllda med diverse krämer och annat jox som gör att de kan ta lång tid på sig också. Manskön kan då väljas för att snabbt vara igenom ;)
Personligen försöker jag alltid undvika security kö där det är barnfamiljer eller med personer som har en massa konstigt bagage med sig. Ibland har man dock inget val utan får glatt stå i den kö man blir tilldelad.
 

Johanna

Medlem
Inte mig emot, kvinnor med handväskor fyllda med diverse krämer och annat jox som gör att de kan ta lång tid på sig också. Manskön kan då väljas för att snabbt vara igenom ;)
Personligen försöker jag alltid undvika security kö där det är barnfamiljer eller med personer som har en massa konstigt bagage med sig. Ibland har man dock inget val utan får glatt stå i den kö man blir tilldelad.
Vi har olika erfarenheter. Män är dark horses. Ser ut att inte ha någonting tills det är dags att tömma alla fickor, ta av sig skärp etc och sen piper det ändå. Värst är alla mynt som ska upp. Sen ska det letas efter dator.

Toppas bara av ostrukturerade barnfamiljer :)
 

palmen

Moderator
Vi har olika erfarenheter. Män är dark horses. Ser ut att inte ha någonting tills det är dags att tömma alla fickor, ta av sig skärp etc och sen piper det ändå. Värst är alla mynt som ska upp. Sen ska det letas efter dator.

Toppas bara av ostrukturerade barnfamiljer :)
Jo jag blir ju "alltid" utvald till "random selection" i säkerhetskontrollen så risk är ju att det piper lite extra bara för att det är jag :p
 

The Sage

Medlem
Åker till Washington lördag-söndag denna helg. Skulle mycket uppskatta några tips på hur man kan uppleva staden på så kort tid - ska man t ex hyra cykel? Var ska man promenera runt? Och hur tar man sig billigt och bra från och tillbaka till flygplatsen?
 
Toppen