Heldagsevent för 25 personer den 28/8?

Diskussion i 'BusinessClass.se' startad av Martin Björnström, 24 Juli 2013.

1. Som ni redan vet firar vi två år den 28:e augusti. Eventet drar igång från 17.00 på Restaurang Spring på Karlavägen 110 i Stockholm. Vi har hyrt hela stället och har ett par partners som kommer se till att kvällen blir trevlig.

Det blir en kväll som du inte får missa - det blir ett "jag var där när det hände" event nämligen :)

Nu har jag fått möjligheten att utöka eventet för cirka 25 personer till ett heldagsevent som börjar före lunch och sträcker sig hela dagen till vårt kvällsevent. Det blir all-in som en jänkare skulle säga. Tror ni vi får ihop så många som kan ta ledigt hela dagen - återigen är det Guldmedlemmar som är mest intressanta för vår partner?

4 personer gillar detta.
  2. Traveller

Traveller Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vill med!

3. Fint Traveller, nu är vi 5 inklusive min polare BvM, Martin och Jacob (gissar jag) :)

Du, det står en Dompa 2003 hemma i kylen, vi skall ha planeringsmöte/grillning hos mig för resan till USA och Karibien. Kom förbi 19:30 så kan vi bolla om du skall med eller inte till CUR? :)

4. NotRyan

NotRyan Medlem

Jag planerar att komma i alla fall, även på ett heldagsevent....

5. Stefan62

Stefan62 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag och Johan67 kommer gärna på ett heldagsevent!

6. Jag pratade precis med Jacob (på mobil från Hong Kong) om detta och vi kom överens om att inte köra allt på en dag - det blir helt enkelt för mycket jobb för oss att arrangera två så pass omfattande events samtidigt.

Eventet kommer alltså bli av men inte på detta datum - vi kör antagligen i mitten av September istället!

7. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sikta gärna på en helgdag så man har en chans att åka upp

8. Problemet är att personalen hos "arrangören" inte jobbar helger :)

9. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ahh, OK men i såfall gärna en fredag så att man kan komma undan med bara en semesterdag.

1 person likes this.
  10. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag är på! Vet inte än om jag kan en heldag men jag tror inte det ska vara några problem.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!