Hela paletten med Turkish Airlines

Diskussion i 'Star Alliance' startad av Tockstew, 29 December 2013.

1. Tockstew

Tockstew Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej!

God fortsättning!

Turkish vill visst visa hela sin flotta på linjen Arlanda-Istanbul-Bangkok :) Flygplanstyperna varierar verkligen. Det är 737-800, 320, 321, 737-900 till Istanbul och 330-300, 340-300, 77W till Bangkok. Oklarare än någonsin med andra ord..... Hoppas vi får vad som utlovats för vår Bangkoktur, dvs 321 och 330-300.

Någon som vet när det är tänkt att stabiliseras?

Tock

2. Vaniljvodka

Vaniljvodka Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jan/feb. enligt svenske marknadschefen. Men det är högst osäkert om man kan lita på det känns det som. Var ju lovad A321 och A333/B777 på den sträckan i november, men fick ändå B738 och A340 på alla fyra avgångar. Bara blockade mittsäten och angle lie-flat.

3. Tockstew

Tockstew Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej!

Tack för info. Vi åker i slutet av januari.......så då kanske det finns hopp.

1 person likes this.
  4. Aerophobia

Aerophobia Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag åker i april och ringde ner till Istanbul i dag och lyckades haffa 2A på nedvägen, vilket enligt info ska vara 9W:s 777:a. Måtte turkarna inte köra equipment change. Jag vill verkligen sitta i min egen lilla första klass-skrubb. (I-landsproblem?)

1 person likes this.
  5. taxvalp

taxvalp Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  6. David

David Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan mycket väl varit den jag såg gå ner på vägen hem från jobbet... Kunde inte utläsa texten på håll dock.

7. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    De gick nog ner för equipment change... ;)

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!