Harbour Grand eller Icon Hotel i Hong Kong?

Diskussion i 'Hotell' startad av Lindberg, 2 September 2013.

1. Lindberg

Lindberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag står i valt & kvalet att boka Harbour Grand eller Icon, någon som har något utlåtande i den duellen?

2. Veteranobuff

Veteranobuff Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Spinner vidare på hotel i HK...Harbour Grand eller Icon..? Vilken ska man välja? Vill ha bra gym, träningsmöjligheter/pool samt bra frukost. Eller förslag på annat hotel i samma prisklass?

3. surrrr

surrrr Medlem

Har bodd på harbour grand før og vil anbefale det!

4. Vaniljvodka

Vaniljvodka Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag bodde på Icon i november. Tyckte det var helt fantastiskt. Kan bero på att vi blev uppgraderade till en helt sjuk svit, men jag får känslan av att det är ganska bra hursomhelst. Trea på Tripadvisor. Finns bilder i min reserapport här: http://www.businessclass.se/forum/reserapporter/14627-bangkok-hongkong-med-turkish-emirates-i-business-first.html

5. Lindberg

Lindberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag bodde på Harbour Grand och var nöjd med både gym samt frukost. Jag prövade iof inte deras frukostbuffe men den frukost de serverade i club-loungen var mycket bra.

1 person likes this.
  6. TheEagle

TheEagle Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inte bott på Grand Harbour men Icon är superbra. Tänker lite utanför boxen vilket jag uppskattar. Vill verkligen rekommendera det.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!