Under åren har det hänt flera gånger att vi ej fått vårt bagage vid hemresa till Arlanda med SAS. Oftast har det då kommit med DHL dagen efter utan större bekymmer.
Nu väntar vi på en väska sedan fem dagar och som enligt trackingsystemet varit på Arlanda i fyra av dessa dagar. SAS hänvisar till DHL som säger att de försökt att leverera (ingen har ringt, ingen har knackat på och telefonnumret är rätt). Vi blev utlovade leverans före kl 12 i går och hustrun stannade hemma från jobbet men ingen väska kom. När vi nådde DHL sade de två gånger att den "var ute för leverans" och att de har talat med föraren som bekräftat men någon väska har vi ännu ej fått...
Är detta en unik händelse - eller har servicen från SAS/underleverantören blivit sämre även för andra här?
Nu väntar vi på en väska sedan fem dagar och som enligt trackingsystemet varit på Arlanda i fyra av dessa dagar. SAS hänvisar till DHL som säger att de försökt att leverera (ingen har ringt, ingen har knackat på och telefonnumret är rätt). Vi blev utlovade leverans före kl 12 i går och hustrun stannade hemma från jobbet men ingen väska kom. När vi nådde DHL sade de två gånger att den "var ute för leverans" och att de har talat med föraren som bekräftat men någon väska har vi ännu ej fått...
Är detta en unik händelse - eller har servicen från SAS/underleverantören blivit sämre även för andra här?