Har SEB fördröjningar i transaktionerna på de brandade korten?

Diskussion i 'Kreditkort' startad av mry, 2 September 2012.

1. mry

mry Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Någon mer än jag som har tänkt på att SEB verkar ha problem med fördröjningar när de registrerar inbetalningar vi BG/PG just nu?

Jag betalade fakturorna så de hade pengarna redan 24/8 på sitt bankgirokonto men de betalningarna syns inte på varken mitt SAS MC eller SJ MC.

Man kan ju se alla transaktioner via deras webtjänst för SAS MC, SJ MC samt Choice club MC och där syns inte mina inbetalningar. De köp jag gjorde förra veckan syns inte heller så man funderar ju på om SEB har några stora problem just nu?

Någon som vet något mer om detta?

2. Ser helt ok ut.. Dina inbetalningar syns på mitt konto.. :cool:

2 personer gillar detta.
  3. mry

mry Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fast nu loggade jag in igen nu och nu syns de på mitt konto med så det räckte med att jag skrev lite om det för att det skulle lösa sig. Tänk om det var så med alla problem... ;)

4. Erik Bernskiöld

Erik Bernskiöld Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Äsch, jag tror bara du gav Ubbe en chans att täcka igen spåren efter sig! ;)

1 person likes this.
  5. Tänk Det kanske är så med alla dina problem. Skriv om dem här så löser de sig.. ett tips är ju att använda vit text så inte alla läser vad du skriver. Det kan ju vara dumt!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!