Har SAS slutat med frukostmüsli?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Funcadelic, 24 Februari 2014.

1. Funcadelic

Funcadelic Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har flera måndagar i rad blivit utan frukostmüsli på ARN-GOT 0700. Andra gången det inträffade frågade jag flygvärdinnan varför müslin saknades, och då sade hon att hon trodde de hade problem med leverantören. Idag frågade jag återigen och då sade denna flygvärdinna att hon trodde att de skulle sluta med müsli på det hela taget.

Någon som vet något mer? Müslin är god, nyttg och mättande, så den vill man ju inte gärna vara utan,

2. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Känns som att müslin varit borta ett bra tag, tråkigt imo.

3. mmatsie

mmatsie Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan bara instämma! SAS frukost är en klar favorit (hade gärna fått en låda hem varje morgon) men även för mig var mûslin borta nu senast på ARN-GOT 0810 för två ca veckor sedan. Blir nytt test på onsdag (ser redan fram emot detta:rolleyes:).

4. Christian R

Christian R DYKWIA

Ingen müesli på CPH-TRD 08:35 i lørdags... :(

5. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har inte heller sett till den på ett tag, synd för den är faktiskt mättande trots sin lilla storlek.

6. xvikmic

xvikmic Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    När jag åkte SVG - OSL morgonflyg förra månaden så fick vi en smörgås, juice och en naturell yoghurt (utan musli) att bara äta en naturell yoghurt är ju förfärligt trist.

7. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har för mig att Igorius frågade CC för någon vecka sedan om just müslin.

8. Jan Petterson

Jan Petterson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bara naturell yoghurt utan müslin? Då kan dom få ta bort yoghurten också så sparar dom lite till :(

9. Igorius

Igorius Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ungefär så. Det var någon på raden bakom som frågade om det inte skulle vara någon müsli i frukostpaketet. Svaret var kort och gott "nej".

10. telelina

telelina Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Åkte ARN-LHR i slutet av december redan då var müslin borta, men då sa CC att det bara var tillfälligt. Håller med att bara äta naturell yoghurt är ju lite väl trist.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!