Senaste nytt

Har SAS inte koll på sina egna poängintjäningsregler?

Ett tips är annars att öppna ett Miles&Smiles konto och efterregistrera poängen. 13000 miles räcker för en enkelresa inom Europa/Nordafrika i Business.
Går detta verkligen att göra fastän att jag inte var Miles&Smiles-medlem när jag reste och jag registrerade resan på mitt eurobonuskort?
 
Om jag skall vara ärlig så var jag ganska nöjd som det var, 4350 kr är ett mycket bra pris så det var inte hela världen att jag inte fick några eurobonuspoäng. Men, nu sitter jag här och är nybliven Miles & Smiles-medlem med 13.431 miles på kontot... :) Jag har sagt det förr och jag säger det igen, det här forumet är banne mig det bästa som har hänt sedan sliced bread! Tack! :)
 

Jonas C

Medlem
Om jag skall vara ärlig så var jag ganska nöjd som det var, 4350 kr är ett mycket bra pris så det var inte hela världen att jag inte fick några eurobonuspoäng. Men, nu sitter jag här och är nybliven Miles & Smiles-medlem med 13.431 miles på kontot... :) Jag har sagt det förr och jag säger det igen, det här forumet är banne mig det bästa som har hänt sedan sliced bread! Tack! :)

Du får samla ihop (alternativt köpa) till 25000 miles så kan du flyga till Afrika t/r (ej Sydafrika) i Business Class med Turkish. Men det gäller att skynda sig då de ska höja award priserna snart.
 
Toppen