Coco
Medlem
Dumpar en gammal tråd men jag behöver lite hjälp av er andra på BC.
Det är som så att jag hade en biljett bokas i Plus på SK679 (CPH-TXL). Men av (för mig) okänd anledning så var flighten inställd. Jag blev ganska snabbt ombokad till ekonomi med Air Berlin och kvinnan i SAS disken sa att jag skulle klaga hos SAS när jag kom tillbaks till ARN. Dock så var diskarna stängda när jag landande vid midnatt.
Så vad har jag för rättigheter? Kan jag klämma SAS på tårna och begära en resecheck på 250 euro? För den sträckan som jag blev ombokad? Jag skulle flyga Plus hela vägen ARN-CPH-TXL-/-TXL-CPH-ARN för att kvala ett silverkort men gick miste om både det och EBP.
Det är som så att jag hade en biljett bokas i Plus på SK679 (CPH-TXL). Men av (för mig) okänd anledning så var flighten inställd. Jag blev ganska snabbt ombokad till ekonomi med Air Berlin och kvinnan i SAS disken sa att jag skulle klaga hos SAS när jag kom tillbaks till ARN. Dock så var diskarna stängda när jag landande vid midnatt.
Så vad har jag för rättigheter? Kan jag klämma SAS på tårna och begära en resecheck på 250 euro? För den sträckan som jag blev ombokad? Jag skulle flyga Plus hela vägen ARN-CPH-TXL-/-TXL-CPH-ARN för att kvala ett silverkort men gick miste om både det och EBP.