Senaste nytt

Har Ni problem med att få in poängen

tomle

Medlem
Poäng för SAS-flighter trillar in 2-3 dagar efter att jag flugit, först endast som uppdatering i poängsaldot och dagen efter syns de även i aktiviteter. Lufthansa tar vanligtvis 4-5 dagar till medan United går på 3-4 dagar. Jag är dock noga med att använda EBG-prefix när det krävs och behöver väldigt sällan be om retro-credit (endast om jag blivit ombokad pga förseningar/överbokat).
 

NotRyan

Medlem
Som tidigare sagts, det svajar... Jag brukar få in poängen tämligen fort ibland redan dagen efter, men nu saknar jag poäng för en resa förra fredagen 6 juni, LHR-OSL-ARN, samt en resa ARN-ATH-ARN på lördagen den 7 juni... Vi får se hur lång tid det tar.... :)
 

jlarsson

Medlem
Jag saknar också poängen för ARN - ATH - ARN både lördagen 7/6 och söndagen 8/6.
EBG-kortet registrerar jag alltid en extra gång i automaten för att säkerställa att kortet är reggat.
 

Agö

Medlem
Som tidigare sagts, det svajar... Jag brukar få in poängen tämligen fort ibland redan dagen efter, men nu saknar jag poäng för en resa förra fredagen 6 juni, LHR-OSL-ARN, samt en resa ARN-ATH-ARN på lördagen den 7 juni... Vi får se hur lång tid det tar.... :)

Samma här. Lär inte vara någon slump.
 
Jag fick idag ARN BCE och BCE OSL men saknar OSL ARN som gjordes 8 juni. Så snart jag är över 70000 kan jag boka min AMEXresa i höst till Tokyo.
 

tomle

Medlem
Eurobonus-systemet ligger nere just nu, hade problem med att boka en resa och fick ge dem all info över telefon eftersom de inte kunde komma åt min EB-profil. Verkar ha legat nere hela dagen.
 

obs

Medlem
Jeg savner også fortsat nogle point for en tur til Madrid, jeg var på henover weekenden. Rejste ud 6/6 og hjem 9/6. Pointene for hjemturen er mærkværdigvis nok kommet ind, mens pointene for udrejsen fortsat savnes...
 
Toppen