Senaste nytt

Har Ni problem med att få in poängen

sodaboy

Medlem
Senast tog det mig tio dagar att få in poängen på en SAS-flight. Inget jätteproblem förvisso, det viktiga är ATT poängen trillar in. Helt klart tar det längre tid nu än tidigare. Tog en Iberia-flight några dagar efter SK, TP och Avios kom in efter två dagar. OW är klart bättre på den punkten. Fast det är en annan diskussion.
 

Randy Marsh

Medlem
Fick in poängen för OSL-BGO 4/10 igår.

Märkligt att det ofta tar 5-6 dagar att få in poängen för SAS-flighter, när Lufthansa-flighterna trillat in efter 1-2 dagar...
 

AABack2ARN

Medlem
Mina poäng från förra lördagen kom in någon gång mellan lördag morgon och söndag morgon. Vad är det som gör att det tar sådan tid?
 

Jensik

Medlem
Mina dök också upp natten mellan lördag och söndag. Ska bli intressant att se hur lång tid det tar att få in gårdagens flygning. Hoppas det går normalt med poängregistreringen på mina nästa flygningar!
 

Mikael64

Medlem
Mina flygningar i torsdags 09/10 & fredag 10/10 var inne på mitt konto idag 14/10. Flygningarna den 12/10 samt 13/10 har inte ramlat in än men är säkert på G.
 

Fredrik

Medlem
Jag saknar fortfarande två flygningar. Det har kommit in blandad kompott efteråt så det finns ingen logik i varför just de här skulle saknas. Det blir till att retroregistrera verkar det.
 
Toppen