Senaste nytt

Har ni fått månadens poäng från Amex?

jimZon

Medlem
Är det någon som fått månadens poäng på AMEX? Brukar trilla in den 11 normalt men har inte sett röken av dessa ännu.
 

Canadien

Medlem
Fast den posten var ju skriven i Februari 2017. Man tycker ju att de borde fått ordning på det på åtta månader? :)
Haha, nej. Det är SAS IT vi talar om. Kolla deras hemsida på Android t ex, den har troligen högre prioritet att bli fixad men är ännu efter snart 9 månader lika kass.
 

mha321

Medlem
Fast den posten var ju skriven i Februari 2017. Man tycker ju att de borde fått ordning på det på åtta månader? :)
För att det ska fixas krävs ju att det anses vara fel. Finns Det något alls som pekar på att detta inte är inom ramen för att det "fungerar enligt design"?

Klart att många här inne gärna ser poängen snabbare, men det är inte vi här inne som skriver specen på hur det ska fungera...
 
Men den här gången funkade det för mig. Min autosweep var i tisdags och det kom nästföljande måndag.
Men... det är ändå sjukt lång tid. Sex dagar.
 

Canadien

Medlem
Men den här gången funkade det för mig. Min autosweep var i tisdags och det kom nästföljande måndag.
Men... det är ändå sjukt lång tid. Sex dagar.
Skriv och klaga till AMEX och fråga varför de batchar över datat på Måndagar. Det finns ju andra som har direktkoppling till Eurobonus, t ex Flytoget.
 
Toppen