Senaste nytt

Har ni fått månadens poäng från Amex?

Canadien

Medlem
Ok, då vet jag, men autosweep'as poängen från Amex till Eurobonus regelbundet så att man kan räkna med att få sina poäng vid ett visst datum? Eller är det olika?
Normalt kommer de till SAS första Måndagen efter autosweep, sedan tar SAS normalt på sig 1-3 dagar för att få in dem på kontona. Just nu har de dock problem och mina poäng kom ca 10 dagar efter första Måndagen efter autosweep.
 

WTP

Medlem
Jag har inte fått än månadens poäng från Amex. Ser att autosweep var den 16:e och vanligtvis ser jag poäng 2 dagar senare...
Skulle inte bry mig så mycket men just nu behöver jag 5000p (12k är på väg) för att kunna boka första first :(
Är det ngn mer som saknar sina poäng?
 

Filip

Medlem
Jag har inte fått än månadens poäng från Amex. Ser att autosweep var den 16:e och vanligtvis ser jag poäng 2 dagar senare...
Skulle inte bry mig så mycket men just nu behöver jag 5000p (12k är på väg) för att kunna boka första first :(
Är det ngn mer som saknar sina poäng?

Läs vad Canadien skriver två inlägg ovanför ditt..... "...första Måndagen efter autosweep.."
 
  • Gilla
Reactions: WTP

WTP

Medlem
Läs vad Canadien skriver två inlägg ovanför ditt..... "...första Måndagen efter autosweep.."
Nja, han har inte svarat på min fråga om att han saknar sina poäng eller inte ;):p

Skämt åsido, förra månaden hade jag autosweep den 15:e (lördag) och på måndag var de redan på kontot - så det stämmer.
Så typiskt nu (när jag behöver mina poäng) att autosweep var på en tisdag så man måste vänta en vecka :(
 

lillemannen

Medlem
Så typiskt nu (när jag behöver mina poäng) att autosweep var på en tisdag så man måste vänta en vecka :(
Köpa 5000 p kostnad 1000:- kanske? Om du nu inte kan vänta

Edit mina har inte heller kommit in efter autoswep 16:e. Kommer säkert under veckan.
 
Last edited:
  • Gilla
Reactions: WTP

srg

Medlem
Jag ser inte autosweep i Amex-aktiviteterna längre, men jag fick in månadens poäng hos SAS den 15e.
 
Toppen