Har någon lyckats få ett fysiskt Hilton Honors-kort?

Diskussion i 'Hilton Worldwide & HHonors' startad av Mr. Sparkle, 10 Augusti 2016.

1. Mr. Sparkle

Mr. Sparkle Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har bara varit medlem sedan strax innan sommaren. Detta för att nyttja matchningskampanjen. Det fanns en länk under inloggningen där man kunde välja att få ett "actual membership card" skickat till sig vilket jag provade. Har inte sett något komma dock. Någon som lyckats?

2. RonnieK

RonnieK Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har lyckats men det tog en hiskeligt lång tid (månader). Ett år fick jag också dubbla kort i mars.

3. bnr

bnr Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har fått både Guld- och Diamant-kortet hem på det sättet. Kändes som att det kom hem ungefär tre miljarder år efter beställningen.
    Så visst fungerar det, men det tar väldigt lång tid.

Mr. Sparkle och Cristoffer Cedergren gillar detta.
  4. Jag har inte fått ett kort på ett tag, och jag hoppas snart alla dessa kort är "döda" och att det finns en form av kort i appen på telefonen. Så blir plånboken mycket lättare ;)

Jag vet, inte lika flashigt :)

flmartin gillar detta.
  5. Glenn E

Glenn E Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har har ett HHG kort men det har jag inte med mig.
    De vet vad man har för status ändå.

6. Mr. Sparkle

Mr. Sparkle Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Läge att vänta ett tag till då. Jag tycker det känns rätt smidigt att langa fram ett kort vid incheckningen istf att hålla på att bokstavera namn och liknande. Tar bara med mig de kort jag behöver vilket varit få per gång. Annars kan det ju bli en liten bibba.

7. Jag ger mitt kreditkort eller pass...

011430121, JohanA, bnr och 1 annan gillar detta.
  8. Anders Östling

Anders Östling Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Lägger alltid in mitt HHG kort vid bokningen. Har inte haft en "booking-at-the-desk" på över 10 år. Känns väldigt ... antikt.

9. Mr. Sparkle

Mr. Sparkle Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det gör jag också. Lägger endast fram det som någon slags identifikation, men visst det testar ju inte recognition lika bra. ;)

10. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Att behöva lämna fram kortet för att få recognition är megafail. De ska ha koll på det ändå.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!