Senaste nytt

Har någon lyckats boka 2-4-1 till San Francisco?

Fritiof

Medlem
Jag har fått svaret från SAS att de inte släpper några bonusplatser över huvud taget till SF. Känns underligt att man helt tar bort en destination från bonusprogrammet.
 

agehall

Medlem
Jag har fått svaret från SAS att de inte släpper några bonusplatser över huvud taget till SF. Känns underligt att man helt tar bort en destination från bonusprogrammet.

Och det är ju uppenbarligen en lögn alt svar från någon oinsatt. Jag antar att du gjorde misstaget att fråga kundtjänst?
 

Börling

Medlem
Har också sökt utan resultat.Sitter på en 2-4-1 som jag gärna vill använda för hustrun och mig till SFO i januari 2014 för att bege oss till Inglewood för att se Eagles sista konsert i USA. Men det får väl bli någon annan lösning än SAS till SFO antar jag:-(
 

VonMögen

Medlem
Har också sökt utan resultat.Sitter på en 2-4-1 som jag gärna vill använda för hustrun och mig till SFO i januari 2014 för att bege oss till Inglewood för att se Eagles sista konsert i USA. Men det får väl bli någon annan lösning än SAS till SFO antar jag:-(

Du får nog göra som alla andra. Ta 2-4-1 till ORD och sen vidare på separat biljett till SFO.
 

Alf

Medlem
Pratade med kundtjänst som i sin tur kontaktade Eurobonusavdelningen. Hur som helst finns det inga platser i någon klass eller vid något datum!

Det är urdåligt att SAS inte kan ha ett par platser i varje klass till SFO. Man skall inte behöva byta i USA för att komma till ett ställe man kan flyga direkt. Skall nu poängen vara något att ha skall den också kunna användas, man skall inte behöva välja resmål som man inte vill besöka bara för att nyttja 2-4-1. Jag förstår också att man hellre säljer alla platser men man bör även tillgodose sina trogna kunder med lite service.
 

miramax

Medlem
Det är urdåligt att SAS inte kan ha ett par platser i varje klass till SFO. Man skall inte behöva byta i USA för att komma till ett ställe man kan flyga direkt. Skall nu poängen vara något att ha skall den också kunna användas, man skall inte behöva välja resmål som man inte vill besöka bara för att nyttja 2-4-1. Jag förstår också att man hellre säljer alla platser men man bör även tillgodose sina trogna kunder med lite service.

Nu verkar det ju som att det finns folk här som lyckats boka bonusbiljetter till san fransisco. Det man inte får glömma är att SAS bara flyger dit från CPH och att det dessutom (förmodligen) är det populäraste resmålet just nu.

Det vore konstigt om man körde med halva kärran bonusbiljetter bara för att vara snälla med oss eurobonus-folk. Det kommer säkert lugna ner sig om ett tag och dessutom kommer de helt säkert börja flyga mer till västkusten när det börjar rulla in nya&fler long-haul-plan.

Min tanke iallafall.
 
Toppen