Har någon lyckats boka 2-4-1 till San Francisco?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Alf, 19 Augusti 2013.

1. Alf

Alf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har någon lyckats med konststycket att boka någon 2-4-1 till SFO eller någon award överhuvudtaget? Jag har försökt sedan linjen blev tillkännagiven med uselt resultat, har funnits någon ströplats åt något håll. Nu har jag tjuvhållit på Amex kortet för att inte komma upp i 150 k förrän i slutet av året för att slippa vouchern för tidigt. Om man mot förmodan hittar två platser på SAS hemsida och klipper dom, funkar det då att i efterhand ringa Tallin och be att få använda vouchern och kreditera en av resorna?

Vet inte om det tidigare fanns någon tråd om detta, jag hittade ingen, i så fall får ni flytta kommentaren.

2. JacobGBG

JacobGBG Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har på min höjd hittat några Eco+ platser men kände att det inte var något att slå till på.

3. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är linjen lönsam så ser väl SAS inget skäl med att släppa bonusplatser?

1 person likes this.
  4. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tror ingen ens har lyckats boka en resa för en person T/R i C till SFO än. Det finns knappt bonusplatser alls i C dit. Iaf inte så att det går att få ihop en vettig semester.

5. Igorius

Igorius Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har någon sett en enda bonusplats dit i C? Jag har bara hittat ströplatser därifrån.

6. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    När du säger det - dit vet jag inte om jag sett C.

7. miramax

miramax Medlem

Har funderat på detta också. Jag antog att det var som vanligt men att de tog slut i princip samma timme de släpptes?

8. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Mig veterligen har ingen här på forumet sett platser dit. Det har tagits upp vid olika tidpunkter i olika trådar. Jag har själv kollat också och inte hittat något någon gång.

9. Ghoose

Ghoose Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har kollat åtskilliga gånger och aldrig sett en C plats... Ströbiljetter i Eco men som Agehall säger, så spridda så att det sällan gått att få till en vettig resa... Vore intressant att få info om detta från SK.

10. NotRyan

NotRyan Medlem

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!