Har någon bott på Har någon bott på Holiday Inn Orchard City Centre i Singapore? Erfarenheter?

Diskussion i 'InterContinental Hotels & Rewards' startad av niksal, 1 Juli 2013.

1. niksal

niksal Medlem

Land:
    Finland Finland
    Har någon bott på Holiday Inn Orchard City Centre? Verkar ganska vettigt prissatt och fräscht. Men jag skulle gärna höra erfarenheter! På Tripadvisor får den bra betyg åtminstone.

Jag kollade att Conrad och Swissotel blir båda med frukost samt 17% skatt + avgift som alla hotell verkar lägga till, nästan 300€ per natt. Det är lite mycket för mig.

2. Homer

Homer Medlem

Nej men HI Atrium, kostade betydligt mindre än Orchard Rd. ligger lite offside men har en shuttle till centrum.
    Fick en dubbel uppgradering till executive room med tillgång till lounge.

Conrad är mycket bättre än Hilton men har sämre läge, priset på helger är mycket lägre.

3. Rctapper

Rctapper Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    HI ATRIUM är mest prisvärt men ligger som sagt lite "off".

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!