Jag var tydligen anmäld till en mängd olika kampanjer svarade de på mail och varje gång jag svarade tillbaka fick jag en ny "handläggare" och fick börja om från ruta 1.
Om det är ditt enda klagomål på Hilton så kommer du nog inte att tycka att det fungerar bättre någon annanstans heller. Det är ett mycket större problem att de skönker bort HHD som om det vore leksaker i ett Happy Meal och att det därmed blir märkbart sämre behandling av alla statusinnehavare.Jag har nu 338.000 poäng och när jag bränt dem ska jag satsa på en annan hotellkedja för jag tycker inte om att det strular.
Det har sagts flera gånger i olika sammanhang till olika personer att man ska ta det lite lugnt men många här hetsar ju som sjutton och då blir det sådär. Det är väldigt sällan poäng inte kommer in, bara man väntar en bra stund. Börjar man bråka med kundtjänst direkt varje överföring inte skett omedelbart kan det ta ännu längre tid.
Om det är ditt enda klagomål på Hilton så kommer du nog inte att tycka att det fungerar bättre någon annanstans heller. Det är ett mycket större problem att de skönker bort HHD som om det vore leksaker i ett Happy Meal och att det därmed blir märkbart sämre behandling av alla statusinnehavare.
Fick precis svar från Hilton efter att ha eftersökt mina poäng enligt "boka via appen och få 3x poängen".
Jag gjorde nyligen 4 bokningar. I två av fallen är jag inte hundra på hurvida jag verkligen bokade via appen eller ej, men i två fall är jag HELT säker.
Så idag kom alltså svaret:
Du får inga poäng för du bokade inte via appen.
Alltså jag blir vansinnig!
Precis som när det gäller strulet med poängen i SAS-portalen så verkligen HATAR jag när jag inte får poäng jag borde få och som jag har rätt till. Nu för tiden har jag börjat skärmdumpa och filma alla kampanjköp jag gör, för att kunna bevisa att jag visst har gjort som man ska, men ska det verkligen behövas?
Varför utlovas poäng hit och dit, när sedan deras system för det hela är så bristfälliga att det sen inte syns att man ska få extra poäng??
Tilt!!
Jag upplever sammma problem som du.
Förde en diskussion med dem i flera veckor där de bad om att få se hotellnotan gång på gång.
Varje gång jag mailade fick jag ett nytt svar från en ny "handläggare". Till slut tröttnade jag och skrev till dem via messenger/Facebook att jag väljer bort Hilton i framtiden. Då kom 100.000 poäng in på direkten och en ursäkt.
Instämmer. Har skrivit till deras customer support och bett om nåd. Får se om mitt oförstånd gör att de har förbarmande.