Senaste nytt

Har jag gått miste om Hilton HHonors poäng ?

Najk

Medlem
Hilton börjar bli ett skämt när det gäller poäng. Detta är mina senaste 2mån. Hade 3 av 8 stays som hade gett poäng. Kontaktade support och fick till slut alla poäng. Konstaterade att ett hotell tagit betalt för 1natt parkering för mkt, kontaktade hotell och fick kreditering. Då försvann 8k poäng och det visade sig vara mobile app bonus som försvann på den vistelsen. Kontaktade support igen, de säger att mina poäng är korrekta men ytterligare 15k poäng försvinner utan att jag ser ifrån vart. Suck!!! Blir att kontakta dem igen men vem vet. Kanske ser det fortfarande ok ut och ytterligare poäng försvinner. Har en natt på Slussen nästa vecka, blir det problem då med kommer jag överväga att skippa Hilton.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Valley

Medlem
Inga extrapoäng. Ingen Guldstatus som jag skulle få. Inga svar från Hilton. :mad:

Kanske missförstår jag innehållet från kampanjen
  • Book and complete any stay from October 4 – December 31, 2016 on the Hilton HHonors app and earn Triple Points.
  • If you’ve already registered for the Double Up promotion prior to October 4, you will not have to register again to earn Triple Points for stays booked in the app.
  • The Hilton HHonors app is available in both the Apple App Store and the Google PLAY Store for download. For more information, visit www.HHonors.com/App.
  • Once again, all hotels are participating, there’s no Point cap max, and no minimum night requirement.
 

jumbooze

Medlem
Inga extrapoäng. Ingen Guldstatus som jag skulle få. Inga svar från Hilton. :mad:

Kanske missförstår jag innehållet från kampanjen
  • Book and complete any stay from October 4 – December 31, 2016 on the Hilton HHonors app and earn Triple Points.
  • If you’ve already registered for the Double Up promotion prior to October 4, you will not have to register again to earn Triple Points for stays booked in the app.
  • The Hilton HHonors app is available in both the Apple App Store and the Google PLAY Store for download. For more information, visit www.HHonors.com/App.
  • Once again, all hotels are participating, there’s no Point cap max, and no minimum night requirement.
Vilken otur med strul, jag har fått alla poäng och ett fall mer poäng än jag räknade med
 
Lite OT, men någon kanske vet varför varken appen eller hemsidan visar tidsperiod, dvs när "statusåret tar slut"?

Det står så här på hemsidan, appen nämner bara antal nödvändiga stays för att behålla guld, ingen tidsram.

Based on stays earned this year, your 2017 tier would be Silver.
To maintain Gold status in 2017, you need xx more stays.
 

Senator

Moderator
Lite OT, men någon kanske vet varför varken appen eller hemsidan visar tidsperiod, dvs när "statusåret tar slut"?

Det står så här på hemsidan, appen nämner bara antal nödvändiga stays för att behålla guld, ingen tidsram.

Based on stays earned this year, your 2017 tier would be Silver.
To maintain Gold status in 2017, you need xx more stays.

Kanske det är på grund av att statusår = med kalenderår?
 
Toppen