Senaste nytt

Har jag gått miste om Hilton HHonors poäng ?

Jag har en natt från Curio i helgen där det står att jag fått "0" poäng för den bokningen. Bokat direkt hos Hilton under kampanjen som var. Finns det "fares" på Hilton som inte ger poäng? *förvirrad*
 

FF#1

Medlem
Nu har jag efter många om och men fått alla poäng förutom de trippla för att ha bokat via appen.
De påstår att jag inte har bokat med den och jag har tyvärr inga bevis för att jag har ngjort det.
Så jag får nog nöja mig såhär...
 

FF#1

Medlem
Nu har jag efter många om och men fått alla poäng förutom de trippla för att ha bokat via appen.
De påstår att jag inte har bokat med den och jag har tyvärr inga bevis för att jag har ngjort det.
Så jag får nog nöja mig såhär...

Tjoho, fick just ett mail av Hilton där de krediterar resterande poäng som goodwill. så nu är alla hemma!
 

RonnieK

Medlem
Nu har jag efter många om och men fått alla poäng förutom de trippla för att ha bokat via appen.
De påstår att jag inte har bokat med den och jag har tyvärr inga bevis för att jag har ngjort det.
Så jag får nog nöja mig såhär...
Enligt en användare på FlyerTalk som varit i kontakt med diverse Hilton-agenter så verkar det kunna vara så att när en bokning "rörs" så försvinner informationen om att bokningen gjordes via mobilappen. Det är många som inte fått extrapoäng för mobilbokningar och bevisen är bortblåsta...
 

Najk

Medlem
Enligt en användare på FlyerTalk som varit i kontakt med diverse Hilton-agenter så verkar det kunna vara så att när en bokning "rörs" så försvinner informationen om att bokningen gjordes via mobilappen. Det är många som inte fått extrapoäng för mobilbokningar och bevisen är bortblåsta...
Hände just mig, märkte att jag på en stay fått betala för en dags parkering för mkt. Kontaktade Hilton och det löstes smidigt, men vips var 8k poäng borta. Blir att kontakta dem igen.....
 

Valley

Medlem
Inte nog med att man bråkar om garantin. Inte fått någon credit för den natten ännu och det var snart 4 veckor sedan. Dessutom skulle den ge mig guldstatus :mad:
 
Toppen