Har jag access till oneworld lounge vid flyg med Iberia (IB5xxx) men operated av Vueling?

Diskussion i 'Oneworld' startad av Swisser, 25 Juni 2015.

1. Swisser

Swisser Medlem

Är det någon som vet om jag som topbonus guld medlem har tillgång till oneworld lounger när jag flyger med en IB-ticket med IB flight code (5xxx), men operated av Vueling? Jag har sökt, men inte hittat någon info på Vuelings, Iberias eller Air Berlins hemsidor.

2. Swisser

Swisser Medlem

Jag tror jag hittade svaret själv på oneworlds webbsida, Lounge access - oneworld: "To be eligible, you must be departing on a flight that is both marketed and operated by a oneworld member airline."
    Eftersom min flight är operated by Vueling, så har jag enligt ovanstående oneworld regel inte någon access till deras lounger.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!