Har fått 2 Guldpaket...

Diskussion i 'InterContinental Hotels & Rewards' startad av flapps, 2 September 2015.

1. flapps

flapps Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej

I våras köpte jag in mig på Ambassador Gold för 200 dollar då vi skall ut på långresa och kan utnyttja Vouchern m,m
    Nu kom där ett paket till med samma innehåll! Kan man vara fräck att använda den vouchern på ett annat hotell? Som alltid skall man ju inte ringa och fråga dom om det går bra. Voucher nummer är olika och giltighetstiden är också olika.Dom kanske ser på mitt Ihg kortnummer att jag bara skall ha rätt till en free night?

mvh / flapps

Gus gillar detta.
  2. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    flapps, jag skulle säga tacka och ta emot, har använt mer än en voucher på ett år, och teoretiskt skulle du kunna trigga en voucher till om du blir platinum amb, kanske tom köpa in dig via dining rewards.

flapps gillar detta.
  3. flapps

flapps Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jo tack.. Jag har tänkt tanken då jag blir automatiskt Platinum via dining rewards + att man får en ny voucher och 25% på utvalda hotell som vi faktiskt skall bo på.. Men då är det ju bara att köra :)

Henrik_B gillar detta.
  4. Henrik_B

Henrik_B Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Gäller inte Dining Rewards US residence enbart?

5. FF#1

FF#1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ska inte vara några problems att använda två vouchrar samma år, har gett bort oanvända sådana och de har fungerat för mottagaren.

flapps gillar detta.
  6. flapps

flapps Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nope Köpte det precis och blev Platinum med en gång och jag kunde boka en fri natt direkt också.. Så nu har jag fått 3 fri nätter och får 25% på allt på dom hotellen jag har bokat.

Henrik_B gillar detta.
  7. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har också fått dubbla paket nått år och inte haft problem att använda båda vouchers. Kör på och säg tack till IHG IT :)

flapps gillar detta.
  8. Henrik_B

Henrik_B Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Köpte Dining Rewards precis. Har Googlat runt och sett att det verkar vara mer eller mindre standard att en till BOGO voucher på IC triggas när man köper Dining Rewards EFTER AMB köpet. Så jag räknar med att det kommer en till voucher om 4-8 veckor.

Last edited: 8 September 2015

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!