Senaste nytt

Har Etihad slutat med chaufför service för bonusbiljett?

lillemannen

Medlem
Har Etihad slutat med deras chaufför service på first class apartment biljetter från Abu Dhabi?
Det är bonusbiljetter bokad med AAdvantage poäng. På biljetten står det att tjänsten inte tillgängligt i Singapore med flight EY473 men det borde vara i UEA tycker jag när vi flyger vidare till London.
När jag skriver in på deras hemsida får jag förslag och en kostnad på lämplig bil.

Nästa fråga är borde vi inte ha rätt till hotell i Abu Dhabi för stopover?

Nu är detta inga större problem då jag behöver stay på Hilton och taxi är ganska billigt i UEA.
 

staff

Medlem
Har for mig att man fortfarande far chauffor om man bokar med Etihad Guest miles eller Virgin Australia Velocity points, men det kan ha andrats.
 

henrik l

Medlem
När jag flög apartment AUH-LHR i början av juni på en award-biljett från AA, frågade jag om detta i loungen, vad dom påstod där var att jag kunde fått transport i AUH, från hotellet vill jag minnas. Men det verkar ju vara lite oklart.
 

agehall

Medlem
Har for mig att man fortfarande far chauffor om man bokar med Etihad Guest miles eller Virgin Australia Velocity points, men det kan ha andrats.
Det är möjligt. Med AAdvantage får man det inte iallafall. De slutade med det typ 1 månad efter att jag bokat min resa så när jag försökte ändra tiden fick jag veta att jag fick behålla tiden jag bokat eller avboka helt.
 

lillemannen

Medlem
Tack för svaren. Det blir taxi för oss till hotellet.

Bonusfråga men lite off topic.

Jag fick en ny biljett i veckan från Etihad och undrar vilken bokningsklass har man nu ändrat den till Z eller A?

Class FIRST
Seat Number (CONFIRMED)
Baggage Allowance 50K
Booking Status OK TO FLY
Fare Basis / Fare Choice Z62P5OT/AVF1
 
Toppen