Senaste nytt

Har du testat SAS på London Heathrow terminal 2?

dino_81

Medlem
Ytterligare ett tips.
SAS delar just nu ut vouchers till Premium Plaza loungen i T2 till guldkortsinnehavare/Plus-resenärer. Ta en/två sådana och komplettera med ditt guldkort. Torde gå bra.

Yes. Vid Business/Gold check-in. Fråga om inte annat.

Någon som besökt LHR T2 nyligen och kan svara på om dessa vouchers fortfarande delas ut?

Eller som kan bekräfta att EBG har tillgång till Premium Plaza Lounge och även kan gästa?
 

Skillsen

Medlem
Nu flyger jag inte SAS idag men verkar som man har tillgång
ImageUploadedByTapatalk1448475324.912869.jpg
 

magost

Medlem
Besökte 4 av 5 lounger på 2.5 timma förra veckan som EBG. Hann inte med United, får bli nästa gång.
Plaza premium först pga en tredje kollega som hade premium pass dit. Inget problem att gästa en som EBG (EBD).
Där skulle de dock ta extra betalt för bubbel, så vi (2 pers) drog genast vidare till Maple leaf, sedan Krisflyer.
Båda helt OK, riktig champagne och ätbar mat. Krisflyer snäppet bättre tyckte vi, bättre mat och stolar framförallt.
Avslutade på Luftis/SAS pier A, men där var det baxat med folk just då så det blev inte fullt så trevligt.
 

lorimar

Medlem
Vilken eller vilka av loungerna accepterar familjen som gäst (Jag har EBG, flyger i GO med SK)?
Resultatet blev följande: mannen i Guld-incheckningen tog väl hand om familjen, priority-bagage-lappar och hälsade oss välkomna till Fast Track Security och även loungerna. Jag borde redan då ifrågasatt det påståendet.
Men det var inga problem att komma igenom Fast Track Security.
Men i Lufthansa-loungen tog det (naturligtvis) stopp. Inte mer än en gäst. Orkade inte gå vidare ner och testa Premium Plaza. Sedan bra priority boarding vid gaten.
 
Toppen