Senaste nytt

Har du testat SAS på London Heathrow terminal 2?

Hann dessvärre inte prova någon lounge i helgen då det var strul med tåget och sen totalt kaos i säkerhetskontrollen...

Men terminalen, vilken skönhet! Hela mitt ressällskap var rörande överens om att detta måste vara den lugnaste och mest inbjudande terminalen i Europa just nu. Kändes verkligen som man kunde sitta ett par timmar och ta det lugnt om man ville.

Sen är ju layouten perfekt, öppna gater längs hela ytterkanterna med tydliga skyltar överallt.

Hann då såklart inte prova ta mig a-b-a men nästa gång så!
 

dino_81

Medlem
Vilken eller vilka av loungerna accepterar familjen som gäst (Jag har EBG, flyger i GO med SK)?

Är rädd att ingen av loungerna accepterar mer än en gäst. Som jag tolkar din fråga reser du med flera familjemedlemmar men har endast ett Star Alliance Gold?

Möjlighet att gästa hela familjen är endast på SAS egna lounger. Sen skadar det ju så klart inte att fråga på andra lounger men du ska nog inte räkna med att få ta med mer en än gäst.

Hör av dig i lounge meetings-tråden för att se om andra här på forumet är på plats samtidigt som du och kan gästa in.
 

Tonton

Medlem
En fråga angående Fast track på T2 - som EBG, kan jag ta med en medpassagerare genom fasttrack, eller måste vi envist hålla oss till vänster för att kunna komma igenom security tillsammans?
 
Toppen