Har du rest mellan 8-11 jan och ser inte dina poäng/dina resor på EB-sidorna

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Anonymous, 21 Januari 2016.

  1. Anonymous

    Anonymous Medlem

    eller i appen så beror det på ett tekniskt fel som förhoppningsvis är löst idag eller imorgon.
     
  2. simon_says91

    simon_says91 Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Finns redan en tråd om detta :)
     
  3. Anonymous

    Anonymous Medlem

    oops, sorry
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×