Har du några frågor till Qatar Airways?

Diskussion i 'Qatar Airways' startad av Jacob, 6 Januari 2015.

1. Jacob

Jacob Medlem

Jag är just nu i Doha för stor invigning av den första färdiga Airbus A350 som nu levererats till Qatar Airways. Det kommer vara en del event och presskonferenser och ganska garanterat en massa personal på plats.

Har ni några frågor till Qatar Airways finns säkert möjlighet att ställa dessa. Skriv ett inlägg i tråden i så fall så gör jag mitt bästa att få svar.

2. Har de några planer att öppna Doha-Helsingfors inom snar framtid?

3. Christian R

Christian R DYKWIA

En lige til højrebenet - får vi Airbus A350 at se i Skandinavien indenfor en overskuelig tidshorisont?

4. Mr.T

Mr.T Medlem

5. Jacob

Jacob Medlem

Då är vi på plats för dagens första presskonferens, faktiskt i gamla Premium Terminal på gamla flygplatsen i Doha.

segra gillar detta.
  6. Jacob

Jacob Medlem

Nu är His Excellency Akbar Al-Baker på plats.

7. Kommer snart till Doha från BKK 23.55, vidare till CPH 02.25 15A

8. Jacob

Jacob Medlem

"Super Business Class" utvecklas just nu och kommer under 2016. Al-Baker säger att den kommer vara "unrivaled in the industy" och att han anser att första klass då inte längre kommer behövas.

Mr.T gillar detta.
  9. Jacob

Jacob Medlem

Qatar Airways blir också först med att flyga Airbus A350-1000 år 2017.

10. Mr.T

Mr.T Medlem

Det låter mycket intressant, dock lite fundersam över hur de nämnvärt kan förbättra deras nuvarande produkt?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!