Kan det vara så att @Konto93 faktiskt inte arbetar på Scandic och egentligen har helt andra avsikter?
Kan vara så, kan ju också handla om dålig upplärning eller en medarbetare som inte förstår hur viktiga våra stamgäster är.
Kan det vara så att @Konto93 faktiskt inte arbetar på Scandic och egentligen har helt andra avsikter?
Tycker mig känna igen liknande från flera nordiska kedjor. Och även ett visst skandinaviskt flygbolag...Kan vara så, kan ju också handla om dålig upplärning eller en medarbetare som inte förstår hur viktiga våra stamgäster är.
Tappade mitt TopFloor tidigare i år, främst på ändrat resemönter men också för att jag valt andra kedjor. Sen två veckor tillbaka så funderar jag på att få tillbaka det, så jag har börjat boka Scandic igen. Nu vetifan..
Varit TopFloor i kanske 5 år utav de senaste 7-8 åren, vad jag kan komma ihåg så är uppgraderingar till bra rum lätträknade. Crown i Göteborg bodde jag mycket på tidigare, de hade en bra policy. Där ville de uppgradera flera ggr, men jag tackade oftast nej då det rörde sig om att sova 7 timmar. Varje gång så tackade jag dock och bad dem uppgradera när man utnyttjade frinätter istället, då har jag nytta av det. Och de skötte sig överlag.För att hålla mig till tråden så är direktiven att det är ok att uppgradera Top floor till vilken rumskategori som helst (ink. sviter)
Ser ni i datorn om man bott mycket på "ditt" hotel? Fick uppfattningen på Crown att de hade lite koll.