Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Nämen vad katten???
"Last Stay Date: 28 Sept 2018"

Har du varit ledig hela november och bara suttit hemma i soffan, läst BC och haft det bra? ;)
Ahem. :eek::oops:

Jag skulle gärna dra en skön historia om hur jag flugit runt i C och bott på Hilton istället i två månader.. men sanningen är ju förstås att jag suttit hemma i soffan, läst BC och jobbat på statistiken från Lufthansas affärsklassgardin som @Agö beställde.
 

erc

Medlem
Vet att det är off-topic. Diametralt motsatt. För jag har INTE blivit uppgraderad. :)

Bokade ett Superior Park View-rum på Radisson Blu Park Hotel (Fornebu, Oslo). Fick just detta rum. Ingen som helst recognition. Inga morgonrockar/tofflor. Inga vattenflaskor. Zip. Nada. Nyrenoverat rum i trist skick med brännmärken på mattan, fuktskadad badrumsdörr och duschslag som brister när som helst.

För första gången begärde jag samtal med managern vid utcheckning. Förstod att de hade en del kända problem med sina processer och att de uppskattade mina åsikter. Var likväl vänlig och trevlig eftersom jag är helst säker på att de gör noteringar om övergnälliga kunder. :)
 

Joakim H

Medlem
Funderar på att göra som Du Jerixon. Över 80 nätter på Radisson i år och lär bli fler, nästa år. Är sugen på Marriott. Dock har de bara ett hotell i Stockholm, där Jag är till 95%
 

coclol

Medlem
Vet att det är off-topic. Diametralt motsatt. För jag har INTE blivit uppgraderad. :)

Bokade ett Superior Park View-rum på Radisson Blu Park Hotel (Fornebu, Oslo). Fick just detta rum. Ingen som helst recognition. Inga morgonrockar/tofflor. Inga vattenflaskor. Zip. Nada. Nyrenoverat rum i trist skick med brännmärken på mattan, fuktskadad badrumsdörr och duschslag som brister när som helst.

För första gången begärde jag samtal med managern vid utcheckning. Förstod att de hade en del kända problem med sina processer och att de uppskattade mina åsikter. Var likväl vänlig och trevlig eftersom jag är helst säker på att de gör noteringar om övergnälliga kunder. :)

Du kan tro att de gör det, och sparar i evigheter, fast inte att du är gnällig utan att du har fått fel och bör kompenseras. Bodde på ett hotell i London och managern kommer ut och säger att jag blivit uppgraderad pga ett tidigare klagomål (typ 3-4 år tidigare). Så då fick jag ett rum på 10.5 kvm istället för 10.0 :) (eller nått)
 

Kronholm

Medlem
2018-12-06.

Radisson Shanghai New World

Bokat: Standardrum.

Erhöll: Businessclass Deluxe Suite med utsikt över People´s Square.

Välkomstgåva i form av lite choklad och frukt, 4 flaskor vatten. Provade att gå in i Business class lounge men där bev det stopp. Frukost kostade 150 RMB.

Uppgraderad från Go till Business på resan hem SK 998 så detta blev en trevlig avslutning på en regnig Kinavecka.

RRG
 

Elias

Medlem
Efter lite för mycket fikande i fredags kväll i Stockholm så kom jag på ideen och förflytta mitt temporära kontor där till varmare breddgrader. Blev första "charter resan" sedan nittiotalet. Apollo 1999kr ToR Dubai inklusive en vecka på Radisson Blu resort Fujairah. Visade mitt RRG kort när jag checkade in för någon timme sedan och fick ett riktigt trevligt rum någon deluxe variant! Får se mer imorgon vad hotellet har och erbjuda.
Lutar dock extremt starkt åt att jag råkar missa Apollos informations träff imorgon:D;)
 

erc

Medlem
Efter lite för mycket fikande i fredags kväll i Stockholm så kom jag på ideen och förflytta mitt temporära kontor där till varmare breddgrader. Blev första "charter resan" sedan nittiotalet. Apollo 1999kr ToR Dubai inklusive en vecka på Radisson Blu resort Fujairah. Visade mitt RRG kort när jag checkade in för någon timme sedan och fick ett riktigt trevligt rum någon deluxe variant! Får se mer imorgon vad hotellet har och erbjuda.
Lutar dock extremt starkt åt att jag råkar missa Apollos informations träff imorgon:D;)
Besökte det hotellet för några år sedan och var positivt överraskad. Har dock hört väldigt ojämna omdömen. Hur upplevs hotellet nu?
 

Joakim H

Medlem
2018-12-07--09

Radisson Blu Senator Lübeck

Bokat: Standardrum utan frukost, betalade med poäng.

Erhöll: Standardrum inkl. frukost samt vatten, choklad, frukt och en ask marsipan på rummet. :)

2018-12-10--13

Radisson Waterfront Stockholm.

Bokat: Standardrum.

Erhöll: Businessclass samt vatten, frukt, lite choklad samt en julklapp i form av diverse hudprodukter. Perfekt till frun.

Blev 85 nätter hos Radisson i år. Nu tar Jag julledigt fram till 7 januari.

RRP
 
Toppen