Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Olle K

Medlem
Radisson Blu Lietuva, Vilnius

Bokat: standard rum 18m2 med last minute pris från Radisson Rewards

Erhöll: Junior suite with old town view rum 32m2 på 15e våningen. Fanns stor balkong. Trevligt rum. 4 nivåers uppgradering. Frukost ingår inte på detta hotell, vilket det gjorde förut.

IMG_2870.jpeg IMG_2871.jpeg
Välkomstkort, 2 flaskor av deras eget Radisson flaskvatten och en lite skum burk med musli i botten, några bitar litauiska choklad, en macaron och en till typ godisbit.

Status: RRG
 

mha321

Medlem
Cassa Hotel NY 45th street, från Standard Reward (1 king) till Executive 1 king. Fick även alternativet med en svit vid incheckning, men då på lägsta våningen, och eftersom jag hade gjort en notering att jag gärna ville ha en hög våning för att minska trafikljudet så rekommenderade de att jag tog Exec-rummet.

Bra värde för poängen för ett midtown-hotell. Fräscht och bra hotellrum -- själva rummet är betydligt bättre än det andra alternativet på Manhattan i form av Martinique.

Platinum-frukosten var.. Intressant. De har blockerat av ett av konferensrummen i konferensavdelningen och serverar där en typisk "amerikans konferensfrukost" till Platinum members och Travelzoo members. Är frukosten det viktiga så lägger Martinique långt före...
 

Joakim H

Medlem
2018-11-11.

Radisson Waterfront Stockholm.

Bokat: Standardrum.

Erhöll: Businessclass rum.

Välkomstgåva i form av lite choklad och frukt, välkomstkort och 2 flaskor vatten.

Plus trevligt välkomnade och min kvarlämnade väska levererad till rummet.

RRG men nådde RRP idag. Kommer dock ej på kontot förrän efter avslutad vistelse. Lite synd.
 

erc

Medlem
Country Inn & Suites by Radisson, San Carlos, CA
Bokat: Två nätter i standardrum
Erhöll: Whirlpool Studio Suite, personligt välkomstmeddelande och gåvor i form av några påsar kakor

Radisson Hotel, Santa Maria, CA
Bokat: en natt i Business Class Room med kampanjen Double Elite Qualifying Nights & Stays
Erhöll: Business Class Room med fri frukost, drinkvouchers (dvs ingen uppgradering men ett väldigt trevligt välkomnande!)

Country Inn & Suites by Radisson, John Wayne Airport, CA
Bokat: Två nätter i Queen Bed Studio Suite med kampanjen Double Elite Qualifying Nights & Stays
Erhöll: Poolside Studio King Suite with balcony, sen utcheckning

Min status: Platinum

Noterar att jag förmodligen missar Platinum för 2019. Har uppnått 23 stays/38 nights och kommer inte ha tid att klämma in sju stays till innan årsskiftet. Så - 2019 får bli ett år som Gold.
 

Joakim H

Medlem
Med risk för att bli väl tjatig men:

2018-11-25.

Radisson Waterfront Stockholm.

Bokat: Standardrum.

Erhöll: Businessclass rum.

Välkomstgåva i form av lite choklad och frukt, välkomstkort och 2 flaskor vatten.

RRP
 
Toppen