Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

erc

Medlem
Radisson Blu Resort, Trysil, Norway
Bokade: enklaste rummet för en vuxen och två barn tre timmar innan ankomst
Erhöll: mycket varm välkomnande, Deluxe Apartment, personligt välkomstbrev och en liten påse norskt godteri.

Status: Platinum

Off season är detta hotell kanske världens mest prisvärda. Alltid uppgraderad här. Tror detta är tjugonde vistelsen. Och många vistelser har varit under högsäsong.

Favoritställe!
 

erc

Medlem
Radisson Blu Mountain Resort, Beitostølen, Norge
Bokade: standardrum med appen några timmar innan ankomst
Erhöll: standardrum utan några som helst perks

Status: Platinum

Notering: hotellet är som en tidsresa till 60-talet. Det lever inte upp till Radisson Blu-standard. Att inte få välkomstpresent är väl okej - men när det inte ens finns badrumsartiklar känns det lite väl ovant. Inte heller några vattenflaskor, men kranvattnet här slår ju förvisso det mesta. :)
 
Incheckad på Radison Bli Media Harbour i Düsseldorf. Bokat 2-4-1 standard rum. Ingen uppgradering, ingen välkomstgåva men tidig incheckning fick jag iaf ut av mitt CCG.
@falling vad tyckte du om hotellet i övrigt (väl medveten om att det var 4 år sen, så det kan ju ha ändrats..)? Väljer mellan det och Radisson Blu Scandinavia i Düsseldorf.
 

falling

Medlem
@falling vad tyckte du om hotellet i övrigt (väl medveten om att det var 4 år sen, så det kan ju ha ändrats..)? Väljer mellan det och Radisson Blu Scandinavia i Düsseldorf.
Det var ju ett tag sedan, men jag tyckte hotellet var helt okej. Kändes fräscht då i alla fall. Hamnområdet i rätt väder är trevligt, annars kan det kanske kännas lite off.
Inte super bra kommunikationer med s-bahn/buss, men det gick. Jag såg att det andra hotellet verkar ligga vid en u-bahn station vilket är en fördel.

Vi hade bokat rum utan frukost, 23 euro skulle de ha på plats, vi tog ett fik snett över gatan istället till en bråkdel av priset.
 

falling

Medlem
@falling vad tyckte du om hotellet i övrigt (väl medveten om att det var 4 år sen, så det kan ju ha ändrats..)? Väljer mellan det och Radisson Blu Scandinavia i Düsseldorf.
Det var ju ett tag sedan, men jag tyckte hotellet var helt okej. Kändes fräscht då i alla fall. Hamnområdet i rätt väder är trevligt, annars kan det kanske kännas lite off.
Inte super bra kommunikationer med s-bahn/buss, men det gick. Jag såg att det andra hotellet verkar ligga vid en u-bahn station vilket är en fördel.

Vi hade bokat rum utan frukost, 23 euro skulle de ha på plats, vi tog ett fik snett över gatan istället till en bråkdel av priset.
 
Det var ju ett tag sedan, men jag tyckte hotellet var helt okej. Kändes fräscht då i alla fall. Hamnområdet i rätt väder är trevligt, annars kan det kanske kännas lite off.
Inte super bra kommunikationer med s-bahn/buss, men det gick. Jag såg att det andra hotellet verkar ligga vid en u-bahn station vilket är en fördel.

Vi hade bokat rum utan frukost, 23 euro skulle de ha på plats, vi tog ett fik snett över gatan istället till en bråkdel av priset.
Tack för svar, hyggligt! Jag bettar på bra väder och gångavstånd till Altstadt :) Såg också att frukosten var mycket dyr, men som Platinum får jag fri frukost och såhär långt (om än med ganska låg sample size) så har Radisson alltid givit min rumskamrat fri frukost också som courtesy.
 

Joakim H

Medlem
2018-10-18--2018-10-26.

Radisson Blu Waterfront.

Bokat: Standardrum.

Erhöll: Business Class. Välkomstkort, även för min hustru som hälsade på över helgen, samt fruktfat och vatten.

Status: RRG på väg mot RRD.

Supertrevligt mottagande.
 
Toppen