Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

32 stays iår. Uppgraderad alla utom 1.
Visst hotellen inte alltid de roligaste men de är konsekventa varje fall :)
Nu har jag bara 1 bokning med Radisson i höst och blir det inte tripple points eller liknande så blir det ej mer :)
Du låter ju nöjd, får jag fråga hur det kommer sig att du inte ska där mer? Bygger status annan kedja? :)
 

jerixon

Medlem
Ja alltså jag har 22 Stays på Hilton iår och behöver 8 till för Diamond, sen har jag 8 kvar på SPG för Platinum och Best Western har jag redan återkvalat till Högsta status på spend iår.
Jag håller ett par olika program igång varje år för att kunna testa lite olika och kunna ta ut awards över hela världen.
Just iår skulle de bara vara Hilton och Radisson men blivit så mkt jobb utomlands och privata resor så jag sprider kärleken lite :D


Du låter ju nöjd, får jag fråga hur det kommer sig att du inte ska där mer? Bygger status annan kedja? :)
 
Ja alltså jag har 22 Stays på Hilton iår och behöver 8 till för Diamond, sen har jag 8 kvar på SPG för Platinum och Best Western har jag redan återkvalat till Högsta status på spend iår.
Jag håller ett par olika program igång varje år för att kunna testa lite olika och kunna ta ut awards över hela världen.
Just iår skulle de bara vara Hilton och Radisson men blivit så mkt jobb utomlands och privata resor så jag sprider kärleken lite :D
Damn son! :eek:

Någon kedja du tycker bättre eller sämre om av dessa?
 

Jay

Medlem
Radisson Blu Lietuva

Bokat: Superior
Erhöll: Premium( Var absolut ingen skillnad), ganska dåligt faktiskt. Ingen välkomstgåva för den delen heller

RRG
 

Bangkok

Medlem
Radisson Blu Plaza Bangkok.

Bokat Deluxerum
Ingen uppgradering och inte ens ett omnämnande eller ett tack för att man är Gold. Hade visserligen kunnat påpeka det men tycker inte att det ska behövas.

RRG
 
Radisson Collection Royal Copenhagen

Bokat billigaste tre nätter med poäng, fick Royal Club-rum dvs. stort hörnrum högst upp (i det närmaste en juniorsvit) med välkomstbrev och ostbricka samt en fri frukost för två. Jag är nöjd. För övrigt ett av de avsolut bästa Radissons jag bott på.

RRG
 
Toppen