Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Radisson Blu Waterfront

Bokat: Standard
Erhöll: Business room (dock ingick ingen frukost den här gången. Verkar vara lite lotteri med den saken)
Status: Guld
Övrigt: Tidig incheckning. Vid återkomst till rummet senare på dagen stod en välkomstgåva på skrivbordet i form av personligt brev, en falska vatten, fruktfat samt en ros.

Trevligt!
 

jerixon

Medlem
2 stays förra veckan.
En på poäng och en som kompensation för tidigare dålig vistelse.
Radisson Edwardian Vanderbilt
Bokat billigaste poängnatt 50k poäng med queen bed.
Uppgraderad till King Executive

Radisson Edwardian.
Orginalbokningen var queen room.
Fick en svit på 8e våningen som.var top 5 hotellrum jag bott i. Riktigt classy renoverat :)
 

erc

Medlem
Uppgraderingstrenden håller i sig. Varit på F1-helg med sonen och det började bekvämt med...

Park Inn by Radisson Danube, Bratislava. Det nyrenoverade och kontroversiella.
Bokat: Hann boka detta för 9000 poäng för en natt efter att vi landat på eftermiddagen på VIE och dagen efter skulle köra vidare till Budapest.
Erhöll: One Bedroom Apartment
Noterat: Extremt poängvärde. Poolen väldigt trevlig. Men - hotellet kan "ännu" inte hantera American Express.

Och resan fortsatte i Budapest på...

Radisson Blu Beke, Budapest
Bokat: Tre nätter i standardrum för 15000 poäng för natt
Erhöll: Executive Room. Nyrenoverat och väldigt fint på andra våningen. Vårt rum hade rymlig balkong direkt över hotellets entre.
Noterat: Oerhört högt värde för poängen under en F1-helg. De nyrenoverade delarna håller finfin nivå. Poolen dock stäng just nu på grund av pågående renoveringar.

Status: Platinum (och det gör mig nervös inför 2019 - jag kommer inte klara mer än Gold...)
 
Radisson Collection Royal Copenhagen
Bokat: Collection Room, ca 40 nätter i år
Erhållit: Superior Room, Premium Room, Suite, Corner Suite (uppgraderingar samtliga vistelser om jag inte missminner mig) + personligt hälsningskort & välkomstgåva (ex. praliner, macrons)
Status: RRG

Radisson Blu Scandinavia Köpenhamn
Bokat: Standard, ca 15 nätter i år
Erhållit: Superior med utsikt (våning 15-19)
Status: RRG
---
Personalen och bemötandet på the Royal tycker jag är i världsklass :)
 

jerixon

Medlem
32 stays iår. Uppgraderad alla utom 1.
Visst hotellen inte alltid de roligaste men de är konsekventa varje fall :)
Nu har jag bara 1 bokning med Radisson i höst och blir det inte tripple points eller liknande så blir det ej mer :)
 
Toppen