Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Jönsson

Medlem
Radisson Blu Alcron Prague

Bokade standard
Fick Castle View Suite
CCG

Choklad, rödvin och vatten som välkomstgåva.

Fick riktigt grym hjälp av senior guest relation manager att förbereda rummet till mitt frieri. Rummet gjordes i ordning med rosblad, ljus, tårta, champagne och ballonger medans vi åt middag.

Sen svarade hon Ja! :)

Morgonen efter bjöd managern på frukost och bubbel.
Vi är så himla nöjda!

Visa bifogad bild 74231
Visa bifogad bild 74232
Man får gratulera!
 

erc

Medlem
Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo

Bokade: Standardrum
Erhöll: Business Class-rum på våning 30, personligt välkomstmeddelande, trevlig dessert för två och vattenflaskor.
Status: RRP

Övrigt: Väldigt trevligt välkomnande i receptionen. Tidig incheckning (12:00) var inga problem alls.
 

Wipe75

Medlem
Radisson Blu Waterfront Sthlm
Bokat: Standardrum
Fick: Business Class
Status: CCG

Däremot, så fick jag inte ens ett rum dagen innan när jag ringde samma dag. På mitt "gamla" stammishotell hade dom slängt ut någon annan :)
 

Joakim H

Medlem
Hej. Läst tråden och blivit lite ambivalent. Vad tror Ni avseende följande frågeställning.
Är Gold och kommer nu bo på Waterfront i Stockholm hela april månad, aldrig bott där innan.
Vad är mina chanser att få en hygglig uppgradering? Hälsningar från Royal Ving:)
 

Wipe75

Medlem
Jag har nästan alltid blivit uppgraderad på Waterfront, så om du skall bo där såpass mycket borde det inte vara något problem.
Prata lite snällt med incheckningen så brukar det lösa sig om du nu inte skulle vara uppgraderad redan när du anländer.
Fast blir ju lite osäker om du menar att bo på Royal Viking eller om du kallar dig det? :)
 
Toppen