Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

erc

Medlem
Park Inn by Radisson, Frankfurt Airport Hotel
Bokat: Förbetalt standardrum för SEK527
Erhöll: Business Friendly Room inklusive frukost, bus till flygplatsen, två flaskor vatten och ett fat med trötta kakor.
Status: CCC

Nyhet: Fick ett kuvert i receptionen med mitt kontoutdag (?) där jag erbjöds middag i RBG-restaurangen för 12000 poäng, rumuppgradering för 10000 poäng, 24-timmars parkering för 20000 poäng och express laundry för 3000 poäng/plagg. Aldrig varit med om det förut...

Ganska mediokert rum. Men helt och rent. Utsikten är som man kan förvänta sig...

[GALLERY=media, 62]IMG_4865 by erc posted 23 Februari 2018 kl 18:09[/GALLERY][GALLERY=media, 63]IMG_4866 by erc posted 23 Februari 2018 kl 18:09[/GALLERY][GALLERY=media, 64]IMG_4871 by erc posted 23 Februari 2018 kl 18:09[/GALLERY]
 

Brandten

Medlem
Blir tyvärr inte Århus, utan Oslo istället . Har dessutom råkat boka ett rum som ej går att avboka på Radisson Blu Royal Hotel i Köpenhamn. Måste haft för bråttom eftrsom jag alltid bokar avbokningsbart. Blir till att betala för tomt rum, drygt!

Är i Århus 6-8 mars
Bokade också ett ej avbokningsbart rum i Finland en gång men det löste American Express (försäkringen) eftersom det blev sjukdom här hemma precis den dagen så fick tillbaka pengarna ändå.
 

mha321

Medlem
Radisson Blu Edwardian Hampshire i London levererade för ovanlighet skull en faktiskt uppgradering denna vecka. Vet inte vad jag fick men det var med god marginal det största rum jag fått där någon gång, upp från standard rum bokat med poäng.

Fick även se det totala snökaoset på Lecister Square genom fönstret!
f148aa8d15e9029207ade794812f96f0.jpg
 

Hachans

Medlem
Radisson Blu Alcron Prag

Bokade - Standardrum
Fick - Juniorsviten med prototypinredningen

CCS - Men datorsystemen rapporterade mig som CCG till personalen. Inte mig emot. Rummet var väldigt häftigt och lyxigt.
 
Toppen