Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

jerixon

Medlem
Chark och BLT med tryffelmajo...
20171215_163315.jpg
 

masaba

Medlem
Bodde på Radisson Leipzig sön-mån. Ingen uppgradering för mig med Gold Elite som bokat via Radissons hemsida, däremot fick kollegan utan status som bokat via Hotels.com uppgradering från standardrum (till junior suite tror jag).

Märkligt agerat men kan möjligtvis bero på flygstrulet i Europa under söndagen då de visst hade gått från halvfullt till helt fullt på endast några timmar och antagligen haft en ganska intensiv dag och behövt pussla en del med rum. Officiella förklaringen var att de redan hunnit få ut välkomstpaketet till mitt rum.

Mitt standardrum var riktigt bra, så jag var nöjd ändå och ville mest sova. Men ändå lite märkligt. :)
 
Radisson Blu Malmö fre-sön. Bokat familjerum och fick det, dvs ingen uppgradering. Tre flaskor vatten och en välkomstlapp.
Inget man skriver hem om. Gold Elite och bokat via appen, lite besviken, men man ska ha låga förväntningar antagligen.
 

erc

Medlem
Radisson Blu Park Hotel, Oslo, Norge
Bokade: Standardrum
Erhöll: Business Class Room, välkomstmeddelande och ett fat med frukt och kakor.
Status: CCG

Noterar: hotellet renoveras (vilket tydligen ska vara behövligt) och jag tror vi var första gästerna någonsin i vårt rum.
 

masaba

Medlem
Att boka familjerum är kanske det absolut säkraste sättet att INTE bli uppgraderad. :)

Min tanke också. Alternativet när man behöver ex 4 bäddar i en rum är ju en svit där de ställer in ett knippe extrasängar, vilket nog inte lär hända. Däremot alltid trevligt med ett par flaskor vatten och kanske lite frukt när man bokat familjerum och reser med barnen.
 
Toppen