Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Atom

Medlem
Hej,
Fick min första uppgrade till svit, fick ett fruktfat med lite choklad samt en flaska bubbel. Dock fick jag bara ett glas trots vi var två som bodde på rummet vilket jag tyckte kändes lite snålt (alltså flaskan var ju minimal men man kunde ju fått två glas ändå tycker jag). CCG kortet jag fått genom aktieköp kom till nytta alltså. Var i Ljubljana.
 

Rogbjo

Medlem
Radisson Blu Royal i Köpenhamn, från Royal Club Room till Jaime Hayon Junior Suite. Är CCG.
 

Attachments

  • 20171111_142543.jpg
    20171111_142543.jpg
    88,3 KB · Visningar: 267

erc

Medlem
Park Inn by Radisson, Alna, Oslo, Norge
Bokat: Standardrum, Points + Cash
Erhöll: Superios Room, handskrivet välkomstmeddelande och en hyfsad kaka/paj. Meddelande och gåva kom till rummet fem minuter efter incheckning.

Status: CCG
 

Hachans

Medlem
Radisson Blu Tallinn, Estland
Bokat: Standardrum
Erhöll: Svit (rökning) eller business class (rökfritt). Och fruktkorg på rummet. Valde business class för jag står verkligen inte ut med rökdoft, framförallt inte om jag måste vistas i det många timmar.
 

mha321

Medlem
Radisson Blu Tallinn, Estland
Bokat: Standardrum
Erhöll: Svit (rökning) eller business class (rökfritt). Och fruktkorg på rummet. Valde business class för jag står verkligen inte ut med rökdoft, framförallt inte om jag måste vistas i det många timmar.
Vilket av de två Radisson hotellen?

Rökrum är ett otyg.
 

Mangostan

Medlem
Radisson Blu Plaza, Bangkok: ingen uppgradering. Är CCG. Är någorlunda ny på CC, så jag undrar om det är vanligt att man måste tjata sig till uppgraderingar vid incheckning? Har haft blandade upplevelser i år. Denna gång sa jag inget och blev lottlös. Uppgraderad till BC-rum från billigaste i Johannesburg utan att jag sa något. I Cebu City och Longyearbyen blev jag uppgraderad först efter att jag insisterade på att det var en officiell förmån. Tråkigt att det inte sker med automatik.
 

Brandten

Medlem
Radisson Blu Plaza, Bangkok: ingen uppgradering. Är CCG. Är någorlunda ny på CC, så jag undrar om det är vanligt att man måste tjata sig till uppgraderingar vid incheckning? Har haft blandade upplevelser i år. Denna gång sa jag inget och blev lottlös. Uppgraderad till BC-rum från billigaste i Johannesburg utan att jag sa något. I Cebu City och Longyearbyen blev jag uppgraderad först efter att jag insisterade på att det var en officiell förmån. Tråkigt att det inte sker med automatik.
Tror jag skrivit om det förut men det mest diskreta man kan göra för att påminna om förmånen är att helt enkelt bara fråga/säkerställa att ditt Club Carlson nummer ligger inlagd i bokningen.
 
Toppen