Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

mha321

Medlem
Har någon erfarenhet av Radisson Blu Royal i Köpenhamn? Jag har CCG och har bokat ett standardrum en helg i oktober.
Det kostar 4200, vill jag ha med frulle kostar det 5200.
Har jag hyfsad chans på uppgradering till ett rum där frukost ingår?
Som ccg fick jag mycket sällan sådan uppgradering. Som ccc ja, men inte ccg. Finns undantag men jag skulle inte räkna med det.

Däremot kan du ju räkna med vad det kostar att bara köpa till frukost. Säkert svindyrt men 1000kr kan man kanske komma under...
 

Brandten

Medlem
Har någon erfarenhet av Radisson Blu Royal i Köpenhamn? Jag har CCG och har bokat ett standardrum en helg i oktober.
Det kostar 4200, vill jag ha med frulle kostar det 5200.
Har jag hyfsad chans på uppgradering till ett rum där frukost ingår?
Jag har nog aldrig fått uppgradering från icke frukost till frukostrum. Konstigt... De ger hellre bort suiten än att lägga med frukost känns det som.
 

jerixon

Medlem
Förra veckans:
Radisson Blu Silkeborg Papirfabriken: Bokat billigaste och fick businessclass rum. Fruktfat och hälsning på rummet.
Radisson Blu Aarhus - Bokat Businessclass fick juniorsvit. Riktigt bra rum med separat tv-rum och 2 toaletter. Dock ingen hälsning eller gåva, men det gjorde inte så mycket :)
CCC
 

Brandten

Medlem
Radisson Blu Royal Helsinki.

Bokat standard dubbelrum.

Fick större standardrum med extra bäddsoffa (hade med FruBrandten och MiniBrandten). Frukt, choklad och vatten på rummet väntade.

Tvn funkade inte och fick byta till ett businessclassrum där ny choklad väntade.

På vägen till nya rummet gick vi ett varv i deras presidential-svit. Bra häftigt rum med egen bastu (bl.a).

Är CCG.
 

mry

Medlem
Jag har nog aldrig fått uppgradering från icke frukost till frukostrum. Konstigt... De ger hellre bort suiten än att lägga med frukost känns det som.

Generellt ingår inte frukost när man var CCG och fick uppgradering. Är man CCC så ingår frukost oavsett rumstyp, vilket tidigare har kunnat leda till att man fick poäng för frukost kostnad (Som mat och dryck då) fast man bokat för poäng.
 

erc

Medlem
Oktobers uppgraderingar för mig som CCG.

Park Inn by Radisson Hotel and Spa, Zalakaros, Ungern
Bokat: standardrum, fyra nätter, award (9000p/natt)
Erhöll: Superior Suite på högsta våningen, stort fruktfat och en flaska ungerskt vitt vin (av tveksam kvalitet...)

Radisson Blu Plaza, Oslo, Norge
Bokat: standardrum, en natt, e-cert award (fredagskampanjen, FREEFRI, gav riktigt bra värde!)
Erhöll: Business Class-rum (inklusive fri room-servicefrukost) på högsta våningen (32), helt ok välkomstdessert och handskrivet välkomstmeddelande
 

jerixon

Medlem
Denne veckan bara Radisson Royal Viking.
Billigaste till Business Class.
Fruktfat och must som gåva.

Förra veckan var det Radisson BLU Aarhus.
Bokade Business Class och fick Business Class....
Andra gången i år jag ej fått upgrade.
CCC
 
Toppen