Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

mha321

Medlem
22 nätter och 12 stays iår.
Uppgraderad samtliga men ingen svit ännu i år.
Bott ganska många nätter på hotell där jag ej tror det finns några iof, så då är det ju inte så konstigt :p
Lite roligt att min också visar just 22 respektive 12. På dessa har jag också fått uppgradering varje gång och i det både en stor hörnsvit och ett par junior.

Har även 2 stays 4 nätter som inte postat ännu. En av dem faktiskt utan uppgradering alls (slutsålt Scandinavia i Köpenhamn förra veckan)
 

jerixon

Medlem
Bara bott i Sverige, Danmark och ett hotell i USA iår. Generellt sett snålt med sviter i Skandinavien. Bara fått det en gång på 2 år sol CCC och det var i Aalborg :)
3 stays nästa vecka men bara Park Inn så lär nog inte bli någon svit då heller ;)

Lite roligt att min också visar just 22 respektive 12. På dessa har jag också fått uppgradering varje gång och i det både en stor hörnsvit och ett par junior.

Har även 2 stays 4 nätter som inte postat ännu. En av dem faktiskt utan uppgradering alls (slutsålt Scandinavia i Köpenhamn förra veckan)
 

mha321

Medlem
Bara bott i Sverige, Danmark och ett hotell i USA iår. Generellt sett snålt med sviter i Skandinavien. Bara fått det en gång på 2 år sol CCC och det var i Aalborg :)
3 stays nästa vecka men bara Park Inn så lär nog inte bli någon svit då heller ;)

Scandinavia i Göteborg är bra på att uppgradera till svit. I övrigt håller jag med om att det är ont om sådana uppgraderingar i Skandinavien.

Säker ska man inte jag har fått svit på Park Inn ett par gånger - dock inte i Skandinavien.
 

Erik M

Medlem
Radisson Blu Edwardian, Manchester:
Ingen rumsuppgradering. Men de var överbokade, fick jag senare veta.

Litet kort med handskriven signatur och numret till nån sorts guest relations manager
Tre hemgjorda, fina och goda chokladdoppade jordgubbar

Jag tror att de bjöd på frukosten. Tror? Ja, det var svårt att se i bokningen om det ingick eller inte.

För övrigt:
I datorn i frukostmatsalen såg personalen att jag var Guld, sa nåt i stil med "jag ser att du är här ofta".
Brukar det ta lång tid att få sina poäng? Jag bokade med nåt av erbjudandena de haft nu under våren för att få fler poäng om jag minns rätt.
 

jerixon

Medlem
Park Inn Köpenhamn flygplats.
Uppgraderad från billigaste rum till vad jag skulle kalla Junior Svit.
Separat sittdel med konferensbord och möjlighet till arbete på stor flatscreen TV.
Standard välkomstgåva i form av valfri dryck från deras kyl vid receptionen.
Trevlig trainee som checkade in mig men som ej hade mitt CC nummer registrerat.
Ofta strul med poängen här från så man får be om dem retro, men trevlig hotell med helt OK mat och bra gym.
(helt OK värde och värt jobbet iof då senaste natten genererade 21k club carlson poäng iom. triple points kampanjen)
Sen utcheckning inga problem som CCC.
 

Alster

Medlem
Businessclass rum från standard på Radisson Blu Bremen som CCG. Känns som de är bra på uppgradering här....
 
Toppen