Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Protein48

Medlem
Bokat standardrum 29/3 på Radisson Blu Royal i Bryssel, en natt, men uppgraderades till juniorsuite. Fick även den inte allt för ovanliga inhemska ölen Duvel som välkomstgåva (tycker den faktiskt smakar helt ok trots sin mängd alkohol).

CCG

DSC_0411.JPG
DSC_0420.JPG
 

jerixon

Medlem
Förra veckans facit:
Radisson Aarhus - helt fullbokat sa de men uppgraderad från billigaste till Superior High Floor
Radisson Silkeborg- Från Billigaste till Businessclass. Trevligt hotell med bra frukost och läge, men aldrig Club Carlson nunnret med i bokningen och får oftast efterregistrera poäng.
Park Inn Solna - Från blligaste enkelrum till superior. Bra service och smidigt för min avfärd till Arlanda tidigt.

Sovit riktigt kass nån vecka, men knapoast hotellena fel;)
Fortsatt 100% uppgraderingar i år på 10 stays :)
 
Hotell: Radisson Blu Scandinavia
Ort: Göteborg, Sverige
Status: CC Silver Elite
Bokade: Enkelrum (bokat via företagets byrå, tror inte kategorin faktiskt finns på detta hotell)
Fick: Dubbelrum standard på lägsta våningen (1 tr)
Erkänsla: Ingen
Övrigt: Kollega utan medlemskap i CC hamnade i samma rumskategori på samma våning
 

mha321

Medlem
Hotell: Radisson Blu Scandinavia
Ort: Göteborg, Sverige
Status: CC Silver Elite
Bokade: Enkelrum (bokat via företagets byrå, tror inte kategorin faktiskt finns på detta hotell)
Fick: Dubbelrum standard på lägsta våningen (1 tr)
Erkänsla: Ingen
Övrigt: Kollega utan medlemskap i CC hamnade i samma rumskategori på samma våning

Tveksamt om det verkligen var en uppgradering. Har aldrig sett enkelrum säljas där så frågan är om det inte är något som resebyrån hitta på och därmed alltid uppgradera...

När var ni där? Själv fick jag som CCG en nyrenoverad Corner Suite som uppgradering från standard rum på två nätter denna vecka.

Den övre våningarna renoveras för närvarande, därför blev det första våningen även för mig.
 
Tveksamt om det verkligen var en uppgradering. Har aldrig sett enkelrum säljas där så frågan är om det inte är något som resebyrån hitta på och därmed alltid uppgradera...

När var ni där? Själv fick jag som CCG en nyrenoverad Corner Suite som uppgradering från standard rum på två nätter denna vecka.

Den övre våningarna renoveras för närvarande, därför blev det första våningen även för mig.
Precis min misstanke också.

Edit: Är där just nu. Ett äldre rum är vad jag har.
 
Last edited:

erc

Medlem
Spenderat en del poäng under en roadtrip i nordöstra USA. Är CCG.

Radisson Piscataway, NJ: bokat standardrum för två olika nötter med poäng och upplevde ingen uppmärksamhet över huvud taget. Väldigt tveksamt hotell... Första övernattningen fick jag en frukostvoucher av tjejen i baren.

The Claridge by Radisson, Atlantic City, NJ: bokat standardrum för cash + points. Generöst uppgraderad till businessclassrum på översta våningen, två drinkvouchers, frukostvoucher på USD40 och vattenflaskor på rummet.

Country Inn and Suites, Frederick, MD: bokat standardrum med poäng och erhöll uppgradering till okänd nivå och fick en påse med vatten, snacks och two power bars.
 

Nikje

Medlem
Radisson Blue Disneyland Paris levererar.

Bokade familjerum fick en svit och välkomsthälsningen var väldigt trevlig! :)
Får tacka för intresset som väcktes!:)

Blir troligen fyra nätter i juli tack vare de otroliga priserna i F&F-kampanjen.. Hoppas de fortsätter att leverera.:cool:
 

dino_81

Medlem
Radisson Blu Bangkok, uppgraderad från Business Class Room till Grand Premier Room.

Trots svar på mailförfrågan om beräknad ankomst var det bokade rummet inte iordningställt till 14:00. Inväntade rummet i Executive Lounge med After Noon Tea.

Välkomstgåva i form av frukt.

Är CCG.

IMG_9878.JPG


IMG_9888.JPG


IMG_9890.JPG
 
Toppen