Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Kajsan

Medlem
Radisson Waterfront,Stockholm: Standard blev Junior svit, salt choklad och personlig hälsning
Radisson Blue, Mannheim (invigt oktober 2016): Standardrum blev Business. Konditorfat, frukt, vatten o personlig hälsning. Surfplatta på rummet OCH annat schampo än det desinfektionsdoftande, Ajaxliknande, citroninspirerande temat som kedjan oftast nyttjar för kräm o dusch.
 

mry

Medlem
Radisson blu Scandinavia i Göteborg, bokat billigt vanligt rum och fick en jr suite på 3:e våningen nära hissen och med utsikt mot stationen och drottningtorget.

Vatten, ett äpple och en klementin. Ingen hälsning.
 

JimmyH

Medlem
Radisson Royal Astorija Vilnius , bokade billigaste queen bed 2-1 erbjudande. Fick queenbed högst upp och med fin utsikt. Välkomstgåva i form av frukt och ett handskriven välkomsthälsning, min första bokning som CCG
 

Kajsan

Medlem
Waterfront Stockholm, standard blev business, frukt, choklad, blomma, godis och vatten, ingen hälsning men roomservice dök upp med tea just efter incheckning. Tror dock att det sista hade att göra med inspirerade och pratglada killar i receptionen som stökat undan kvällens rusning. Skickat tack till den som beställt mitt tea.
 

Pixel

Medlem
Park Inn Central, Tallinn. Företaget hade bokat billigaste standardrummet. Jag mailade Park Inn och bad dem lägga till mitt CCGnummer och fick snabbt svar att jag inte kunde förvänta mig några poäng vilket är ok.
Vid incheckning fick jag veta av receptionen att vi hade det enklaste rummet och fick frågan om vi ville köpa uppgradering till mer renoverade rum. När jag visade mitt CCG förstod de inte varför det inte låg med i bokningen men de fixade till en uppgradering till ett superior room.och 2 drinkbiljetter.
Dock är det stora arbeten runt hotellet så vill man inte ha en grävmaskin som står och bilar utanför fönstret kl 07:00 så skall man nog välja ett annat hotell ett tag framöver.
 

jerixon

Medlem
Radisson Aarhus.
Bokat billigaste rum, uppgraderad till Businessclass och liten välkommstgåva.
Blir ett snack med front desk imorgon då jag blev lovad en svit vid problem min förra stay.
CCC
 

osgood

Medlem
Radisson Sheremetyevo, Moskva

Bokat businessrum, fick businessrum. Visserligen hörnrum med fönster åt två håll, men hade förväntat mig en uppgradering då det finns lediga rum. Ingen hälsning eller välkomstgåva heller.

CCG
 

mha321

Medlem
Årets sista blir troligen/förhoppningsvis dagens på Radisson Blu Scandinavia i Köpenhamn. Från billigaste (600dkk!!!) pre paid till business class på 26e våningen.

Med det tackar jag mitt CCC för i år!
 
Toppen