Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

erc

Medlem
Radisson Blu Scandinavia, Göteborg

Status: CCG

Bokat: familjerum

Erhöll: juniorsvit

Dock vare sig välkomstmeddelande eller gåva.
 

mha321

Medlem
Radisson Blu Scandinavia, Göteborg

Status: CCG

Bokat: familjerum

Erhöll: juniorsvit

Dock vare sig välkomstmeddelande eller gåva.

Exakt samma uppgradering fick jag där onsdags. Bokat familjerum eftersom allt annat utom sviter var slut när jag bokade.

Men som ccc fick jag lite småkakor och frukt :) har för mig det var ett välkomstbrev också, men kommer inte säkert ihåg.
 

Ronnie W

Ny medlem
CCG - Radisson Blu Malmö uppgraderad från Standardrum till BC-rum.

Waterfront - Blev hälsad välkommen tillbaka vid incheckning vilket aldrig hänt vid något annat Radisson hotell. Dock ej upgrade, men rum med trevlig utsikt.
 
En rapport från senaste tiden:

Radisson Blu Paris - Bolougne, Paris
Uppgraderad till Business class room. Tre macaroons och en flaska vatten på rummet. 2-4-1-bokning.

Radisson Blu Royal, Stavanger
Uppgraderad till Business class room. Lite choklad på rummet. 2-4-1-bokning.

Radisson Blu Scandinavia, Göteborg
Uppgraderad till Junior-svit. Ingen välkomstgåva eller hälsning. Poäng+pengar.

Radisson Blu Resort Trysil, Trysil
Ingen uppgradering och ingen välkomstgåva. Rum precis bredvid hissen också så det blev en del spring. Frågade aldrig om uppgradering men frågade om mitt medlemskort låg inne vid incheckning och det gjorde det. Ingen reaktion på det dock.
15% i restaurangen trots att det borde varit 20% som CCC också (men 20% har jag aldrig lyckats få de få gånger jag försökt heller i och för sig). Poäng+pengar.
 

jonten

Medlem
Park Inn Lund, uppgraderat rum.
Trevlig bemötande vid incheckning, önskade mig välkommen tillbaka. Lite gott gott på rummet.
Och som bonus, denna natten kickar över mig till CCC
 

Attachments

  • IMG_20161003_194500.jpg
    IMG_20161003_194500.jpg
    65,4 KB · Visningar: 212

Brandten

Medlem
Känns ju onödigt att ha en INTE tråd också men fick ingen rumsuppgradering på Park Plaza Westminster Bridge Hotell idag. De sa att det var helt fullt men när jag frågade 1h senare kunde jag köpa upp mig till Suite på 12e våning för 100 GBP / natt dock skulle jag få 40 GBP rabatt / natt. Så helt fullt var det tydligen inte...
 
Radisson blu plaza Oslo.

Fick ett fruktfat och ett välkomstkort. Uppgraderad från standard till business på högsta våningen.

Stammis på detta hotell och CCC.

Jag vet inte vad som hänt, men både Plaza och Scandinavia har lärt av Nydalen och serverar nu en betydligt bättre frukost än tidigare!
 

erc

Medlem
Radisson Blu Vieux Port, Marseille

Status: CCG

Bokat: standardrum

Erhöll: Vieux Port Businessclass-rum med stor altan samt välkomstgåva i form av frukt, kakor och Evian.
 
Toppen