Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på IHG (InterContinental, Crowne Plaza, Holiday Inn)?

FF#1

Medlem
Sitter just nu och slappar i soffan med en kall bärs efter bastun i en svit på Holiday inn Tampere.

Bokade 2 nätter på award bokning och vart uppgraderad till en trevlig hörnsvit med bastu.En ask choklad som välkomstgåva på rummet samt en drikn och snacks biljett. är Platinum Ambassador

Edit: Kom på att jag måste tacka BC och alla här för att ha givit mig upplysning.

Som en detalj att nämna så bodde vi i en sån här på Hutanemi camping i Lappeenranta på våran första gemensamma semester i Finland 2003 , fast på den tiden var det en ännu mindre dörr... typ som att klättra in genom en lucka... :)

http://www.google.fi/imgres?imgurl=...act=rc&uact=3&dur=2792&page=1&start=0&ndsp=19
 
Last edited:

johhenrik

Medlem
Sitter i ett jättetrevligt Executive Room på IC Park Lane i London. Bokade Superior och hade väl hoppats på en bättre upgradering, men detta är inte dumt inte. Det är ju trots allt London, så ett hotelrum på 40kvm är ju inte direkt vanligt... Dricker nu upp Champagnen från minibaren medan jag sitter och surfar runt på här på BC. :)

Verkar som att man blir mer tjatig även online av alkohol (har suttit några timmar i Club Lounge här innan). ;)
 
Sitter i ett jättetrevligt Executive Room på IC Park Lane i London. Bokade Superior och hade väl hoppats på en bättre upgradering, men detta är inte dumt inte. Det är ju trots allt London, så ett hotelrum på 40kvm är ju inte direkt vanligt... Dricker nu upp Champagnen från minibaren medan jag sitter och surfar runt på här på BC. :)

Verkar som att man blir mer tjatig även online av alkohol (har suttit några timmar i Club Lounge här innan). ;)

Klokken er jo kun 22 hos dig, du kan vel nå at få fyldt minibaren op igen inden det er slut for idag :D
 

johhenrik

Medlem
Skulle inte förvåna mig. Servicen här är perfekt. Men, för min egen skull är det nog bra om det inte sker. Jag har en telefonkonferensens på morgonen, sen ska jag på en konferens efter det. Är nog bra om jag inte luktar för mycket tuschpenna. ;)
 
Sitter i ett jättetrevligt Executive Room på IC Park Lane i London. Bokade Superior och hade väl hoppats på en bättre upgradering, men detta är inte dumt inte. Det är ju trots allt London, så ett hotelrum på 40kvm är ju inte direkt vanligt... Dricker nu upp Champagnen från minibaren medan jag sitter och surfar runt på här på BC. :)

Verkar som att man blir mer tjatig även online av alkohol (har suttit några timmar i Club Lounge här innan). ;)

Är du alltså RA eller vaddå? Jag betalade relativt högt pris och fick ett rum med den värsta vyn jag sett på länge. Platinum själv.
 

Ricci

Medlem
Jag har bokat ett par nätter på IC Bali och Clubroom nästa vecka.
Normalt sätt som Amb blir man upgraderad till IC Duplex dvs etage rum.

Lite bilder från när jag var där sist (lite dålig kvalitet på bilderna...) DSC04096.jpg DSC04097.jpg DSC04100.jpg
 

TjudöBoy

Medlem
Barclay
Bokar alltid Barclay över Times Square om det är IC på tapeten i NYC. Förstår inte hur någon kan vilja utsätta sig för Times Square frivilligt varje dag!

Därför att i princip "alla" på denna eminenta sida ansåg att IC Times Square (IC TS) var överlägsen Barclay, hade nämligen tänkt välja det först men blev vänligt men bestämt upplyst att IC TS var bättre.
Jag samt frugan var riktigt nöjda med valet, man får väl testa IC Barclay nästa gång man besöker New York... :)
 
Toppen