Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Agö

Medlem
Lite från NYC, mitt första riktiga test som guldmedlem hos Hilton. Allt i allt bra hantering av Hilton. Som jag nämnde i någon annan tråd - Conrad NY är riktigt bra.

Hilton Fashion District

Uppgraderad från 1 King Bed till 1 King Bed High Floor (högst upp, våning 22). Två vattenflaskor och frukostbuffé. Hotellet saknar "bättre" rumskategorier.

Maj 2014 del 2 174.jpg

Millenium Hilton

Uppgraderad från 1 King Bed till 1 King Bed Deluxe Cityview (våning 36). Välkomstbrev och kontinental frukostbuffé. Varm mat $4.

024.jpg

Conrad NY

Uppgraderad från 1 King Deluxe Suite till 1 King Superior Riverview Suite (våning 10). Frukost begränsad för HHG till en valfri "rätt", jag valde bruschetta med äggröra.

079.jpg

Hilton Times Square

Uppgraderad från 1 King Bed till 1 King Bed Deluxe Room (våning 40). Fick "sen" utcheckning, 13:30 (haha). Frukost ingick, den tog jag dock inte del av.

093.jpg
 

agehall

Medlem

Jag hoppas du noterade att den kalla frukosten kostade $24! Jag blev helt chockad när jag såg detta sist. Hade inte noterat att det bara var den kalla buffén som ingick i vouchern och hade tagit varm mat. Blev livrädd när jag insåg att det kunde komma in en nota på flera hundra dollar för uppgraderingen men så var det tydligen inte.

Tycker dock det är aningen snålt att man inte ger HHonor Diamonds varm mat också.
 

sembl

Medlem
Jag hoppas du noterade att den kalla frukosten kostade $24! Jag blev helt chockad när jag såg detta sist. Hade inte noterat att det bara var den kalla buffén som ingick i vouchern och hade tagit varm mat. Blev livrädd när jag insåg att det kunde komma in en nota på flera hundra dollar för uppgraderingen men så var det tydligen inte.

Tycker dock det är aningen snålt att man inte ger HHonor Diamonds varm mat också.

På milennium så brukar jag be om frukostpåse och lämnar vouchrarna och tar det jag vill ha och åker upp på rummet och äter. Lite halvsura miner men snålt som sagt att det inte ingår mer än bagels och kaffe.
 

kigrav

Medlem
Hilton Old Town Prag

Som HHG

Bestilt billigste rom, oppgradert til king executive suite. Ble noe krøll under innsjekk så fikk ikke rommet før det hadde gått 45min. Plaster på såret var 2 flasker vin 3.stk store flasker vann, fruktfat,snacks og ett fint kort med beklagelser.;);)
 

Perra

Medlem
Hilton Berlin, bokat två rum (billigast möjliga) i mitt namn, frukost till båda rummen samt drink vouchers då hotellet är fullebelagt och loungen därmed full, även sen utcheck på ett rum enligt request
 

Senator

Moderator
DoubleTree Lissabon. Bokade en fantastisk pre-paid rate med super-pris €90 per natt i näst högsta kategori. Det blev uppgradering till bästa kategori på top floor med bra utsikt över stan. Förövrigt ett omvandlat designhotell som jag inte helt vet hur jag känner för..
 

OnlyAFool

Medlem
DoubleTree Lissabon. Bokade en fantastisk pre-paid rate med super-pris €90 per natt i näst högsta kategori. Det blev uppgradering till bästa kategori på top floor med bra utsikt över stan. Förövrigt ett omvandlat designhotell som jag inte helt vet hur jag känner för..

Var glad, du är i Lissabon :)
 

Najk

Medlem
Hilton Köpenhamn igår.
Hade bokat ett Deluxerum och fick först ingen uppgradering pga av att det var så hög beläggning. Jag försökte i alla fall få tillgång till Lounge men det gick inte heller.
Till slut fick jag "erbjudandet" med att betala 400 DKK för ett rum på Exec floor men då var jag tvungen att säga ifrån.
Om det finns Exec rum tillgängliga, och jag har bokat ett delux så är det en Guldförmån att i mån av tillgång få uppgradering ett steg. Då gav de med sig och jag fick ett Exec rum på 11:e våningen.
 
Toppen