Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

doc

Medlem
DoubleTree by Hilton Dar Es Salaam som Hilton Honors Diamond. Uppgraderad från billigaste rum till King Superior på översta våningen med havsutsikt (även om palmerna skymmer den). Fri minibar, 20% i restaurangen och inbjudan till morgondagens members cocktail kändes inte helt fel.

608682eee1da5fe2420dea3b8de4eca7.jpg


04eec0a51a51d9e313b6c224af75a95d.jpg
 

NotRyan

Medlem
Hotell: Hilton Stockholm Slussen
Datum: 25-26 januari
Bokat rum: Queen Guest Room
Uppgradering Twin Deluxe Room
Antal nätter: 1
Status: HHG

Uppgradering enbart ett steg trots att det fanns executive-rum. När jag frågade om executive sa dom att jag fått uppgradering och att dom bara uppgraderar ett steg. Om jag ville ha executive-rum så fick jag betala sa draken. Alla andra Hilton jag bott på brukar uggradera till executive om det går. Nu är detta ingen större fara då loungen inte är sådär jättebra ändå, men håll er borta från Hilton Slussen om ni kan!!!
 

Najk

Medlem
Nu är detta ingen större fara då loungen inte är sådär jättebra ändå, men håll er borta från Hilton Slussen om ni kan!!!

Jag förstår inte vad som är fel på loungen? Vill man ta ngt att dricka finns det brett utbud av öl, vin, mousserande och spritsorter. Även en massa olika Tonics.

När det gäller snacks ofta både varma och kalla rätter, ost och kex, oliver etc.

Bokar man hotell i Stockholm så är det ett fåtal som har lounge, vilken lounge skulle vara bättre?
 

Senator

Moderator
Jag förstår inte vad som är fel på loungen? Vill man ta ngt att dricka finns det brett utbud av öl, vin, mousserande och spritsorter. Även en massa olika Tonics.

När det gäller snacks ofta både varma och kalla rätter, ost och kex, oliver etc.

Bokar man hotell i Stockholm så är det ett fåtal som har lounge, vilken lounge skulle vara bättre?

Jag har besökt Sheraton och Hilton i ett fåtal gånger. Skulle hålla Sheraton ett snäpp bättre, men tyckte inte alls utbudet i loungen var dåligt utöver Åbro som öl ;)
 

Nilann

Medlem
Hilton Zurich Airport. Uppgraderad tre steg från standardrum till Relaxation room. Eftersom flighten från Landvetter till Zurich med Swiss Business blev kraftigt försenad fick jag inte testa loungen, men fick drinkvoucher som gällde i baren och i restaurangen. HHD
I morgon väntar Swiss Business till Miami.
 

micke99

Medlem
Hotell: DOUBLETREE Sukhumvit Bangkok
Bokat rum: King Guest Room
Uppgradering: King Delux Suite
Antal nätter: 1
Status: HHD
Har bott på detta hotell 5-6 gånger de senaste två åren.
Gillar man buffé skall man äta på detta hotell, olika teman varje kväll, samt även på vissa luncher.
Även boende på Hilton går de 50 stegen för att äta här.

Vet du eller någon om Doubletree Sukhumvit fortfarande har fri dricka i baren mellan 18-20 för HHG och HHD medlemmar?
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen