Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

MartinH

Medlem
Status: HHD
Hotell: Hilton Bali Resort
Bokat rum: King Garden view
Uppgradering: King Executive Ocean View

Status: HHD
Hotell: Hilton Garden Inn Bali Ngurah Rai Airport
Bokat rum: KING GUEST ROOM
Uppgradering: King One Bedroom Suite

@Glenn E Jag passade också på att boka Hilton när det var så billigt häromdan. De hade tydligen varit värd för IMFmötet veckan innan och hade blockat bokningar så när mötet var över körde de denna "flash sale" några dagar.
 

Glenn E

Medlem
Status: HHD
Hotell: Hilton Bali Resort
Bokat rum: King Garden view
Uppgradering: King Executive Ocean View

Status: HHD
Hotell: Hilton Garden Inn Bali Ngurah Rai Airport
Bokat rum: KING GUEST ROOM
Uppgradering: King One Bedroom Suite

@Glenn E Jag passade också på att boka Hilton när det var så billigt häromdan. De hade tydligen varit värd för IMFmötet veckan innan och hade blockat bokningar så när mötet var över körde de denna "flash sale" några dagar.
Jasså svit på Garden Inn. Inte dåligt. Jag ska dit idag. Har bokat 5 nätter där.
 

Mangostan

Medlem
Hotell: Hilton Cologne. Löjligt namn med tanke på att det heter Köln på såväl tyska som svenska.
Datum: 1-3 november.
Bokat rum: 2 st Queen Room (billigaste)
Uppgradering Ett av rummen blev King, det andra blev King Deluxe.
Antal nätter: 2
Status: HHD

Min första riktiga bokning som HHD. Checkade in kl 21. Fortfarande mkt folk som checkade in. Noll erkänning som Diamond, annat än uppgradering till Deluxe för mig. Min polare i rum 2 blev utan. Fanns lediga sviter, deluxerum etc. Ingen lounge, men fick tre kuponger för öl/vin. Dryg barpersonal. Tjejen i receptionen var noga med att säga att uppgraderingen bara gäller för kortinnehavaren. Stämmer detta? Antar att det är såhär det är i USA. Älskar Asien.
 

pswe

Medlem
Hotell: Conrad Macau
Datum: 1-3 november
Bokat rum: King Room (billigaste)
Uppgradering Two room suite
Antal nätter: 2
Status: HHG

Som ett alternativ till HongKong och för att åka på nya bron. Riktigt bra lounge, men själva Macau i övrigt är lite som väntat rätt slätstruket.
 

rsimon

Medlem
Hotell: Hilton Vienna Plaza
Bokat rum: Twin Room
Uppgradering King Plaza Executive
Antal nätter: 4
Status: HHD
Övrigt: Fick mejl från loungen två dagar innan ankomst att jag var välkommen att checka in där. Ett äpple, en Manner och lite Studentenfutter på rummet. Även använt Best Price Guarantee och fått ned priset till 100 EUR/natten.
 
Toppen