Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

trekker

Medlem
Nej det gör det inte alls. Det ger 13 nätter 13/60 nätter jämfört med 1/30 stays om vi tittar på HHD. Poängen du tjänar är ju beroende av vad du betalar för rummet och annat, så det är svårt att säga hur det står sig i förhållande.
För mig som ligger närmast på stays blir det ju så, men annars har du ju rätt. Klarar nog inte hhd på något av sätten iallafall.
 

Senator

Moderator
Jag har inte hunnit uppdatera denna tråd mycket i år :( Jag har 37 "stays" så långt i år. Nästan allt har varit på Hilton, med enstaka andra på varumärken som DoubleTree, Curio, och Hilton Garden Inn. Jag har alltid fått någon form av bättre rum än bokat. Höjdpunkterna är:
Hilton Sorrento med uppgradering till KING EXECUTIVE SEA VIEW PLUS på 6 nätters bonusvistelse
Ames Boston med uppgradering till 1 KING BED 1 BEDROOM SUITE

Men den bästa uppgraderingen var helt annorlunda. I söndags hängde sambon och jag på Scarborough Beach Park söder om Portland, Maine efter vi hade checkat ut från vårt hotell i Freeport, Maine. Vi hade läst att det fanns dusch på plats, men det var en överdrift. Hade också kollat att Lufthansa inte hade dusch i loungen på Boston Logan.

Så vi bestämde oss för att köra förbi DoubleTree by Hilton Hotel Portland, ME och kolla om vi fick låna en dusch i gymmet mot betalning. Det gick inte, men däremot fick vi låna rum 301 i en timma och duscha gratis :) Ny nivå på "Har du blivit uppgraderad på Hilton?" ;)
 
Last edited:

Glenn E

Medlem
Conrad Bali.
Bokat igår det billigaste rummet.
Fick en Conrad svit.:)
Riktigt trevligt men kanske inte konstigt eftersom det fanns få vanliga rum men många sviter tillgängliga och jag bara bor här en natt. Är HHD.
IMG_0739.JPG
IMG_0740.JPG
IMG_0741.JPG
IMG_0742.JPG
 

fcx

Medlem
Hilton Tallin Park. Executive -> Executive with a view.

Doubletree London Hyde park. Queen guest -> King deluxe.
 
Toppen