Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

rsimon

Medlem
Hur löser de loungebristen? Får du credits på baren/restaurangen istället?

Fördjupade mig inte så mycket i frågan då jag checkade ut i måndags, men förutom frukost förstod jag det som att läsk och vatten skulle gå att få i baren hela dagen samt att de skulle bjuda på snacks och alkohol till behöriga i det vanliga tidsfönstret.
 

Impendill

Medlem
Uppgraderad på Seychellerna, Double tree by Hilton Allamanda.

Från billigare rummet till nästa kategori (finns bara 2 typer av rum) med jacuzzi på balkongen och större rum.

6866c9251499f8401ec1ad9b2d447cf4.jpg


d8e2b4a157f5fdf6aa1c04f21154bf83.jpg


003216b781cbb84a2a922dbcb1b782e8.jpg


Fick välkomstgåva i form av en flaska rödvin och lite frukt med kakor.
Drinkvoucher samt 30 min prova på massage.

Är HHD och frugan HHG
 

Lineker

Medlem
Ett litet dilemma med en bokning på Conrad Bali. Billigaste Suite med lounge access kostar 3x så mycket som billigaste rum (3000 vs 1000). Vill gärna ha lounge access men osäker hur troligt det är med uppgradering som HHG. Hur hade ni med erfarenhet från detta hotell resonerat?
 
Ett litet dilemma med en bokning på Conrad Bali. Billigaste Suite med lounge access kostar 3x så mycket som billigaste rum (3000 vs 1000). Vill gärna ha lounge access men osäker hur troligt det är med uppgradering som HHG. Hur hade ni med erfarenhet från detta hotell resonerat?

Om lounge access är det viktiga så skulle jag sparat de 2000kr/natten och köpt det jag vill ha. Går att fika ganska bra för det!
 

Glenn E

Medlem
Jag fick ett rum med jättebra läge på bottenvåningen närmast stranden med havsutsikt då jag bodde på Conrad Bali som HHG.
Frukost ingick som HHG men inte lounge.
Jag hade bokat billigaste rummet.
 
Toppen