Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Hilton Slussen, hittills 100% upgrade som HHD.

Två olika bokningar både i queen guest room. Min första stay blev en uppgradering till junior suite stort rum med bra utsikt. Personligen föredrar jag parkettgolv framför heltäckningsmatta så denna(bild) var snäppet bättre enligt mig.
 

Attachments

  • IMG_0773.JPG
    IMG_0773.JPG
    79,5 KB · Visningar: 196
Last edited:

Mikeswe

Medlem
Hilton Bogota. Från 1 King Bed till Executive Floor 1 King Bed

Doubletree Bogota Calle 100. Från 1 Double bed till 1 King Bed Jr Suite (4 ggr)

Hilton Frankfurt Airport. Från Hilton King Guestroom till King Deluxe Suite w/ separate living room

Hilton Garden Inn Barranquilla. Från 1 king bedroom till 1 king bed suite with Sofabed.

HHD
 

Nilann

Medlem
Hilton Evian, uppgraderad från billigaste rum till Executive room på sjätte våningen, granne med loungen. Sitter just nu på bakongen med en espresso och ser S/S La Suisse lämna kajen och ge sig iväg över Genevesjön till Lausanne.
Detta är ett av herr Nilanns och mina favorithotell. Efter transfer från Geneve kom vi till hotellet före kl 12 idag. Rummet var inte riktigt klart, men vi blev bjudna på champagne och efter 20 minuter var det klart att checka in. HHD.
 

spritfet

Medlem
Hilton Tallinn Park.
Två 2-nätters awardbokningar (30k/natt) av standardrum via mitt HHG (min vän är HHD). Båda uppgraderade till "King corner" (rum 904 + 804 för er som bott här). Service, lounge, interiör och rum är verkligen toppklass! Mycket bra värde för Hiltonpoäng!
 
Toppen