Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

jerixon

Medlem
Snygtt! De där rummen är nice!
Såg att det var ett riktigt trevligt event ni skulle på ikväll! Enjoy :)
Får se om det blir någon uppgradering för mig. Har inte fått ett sådant rum på mina senaste 5 vistelser :p
Precis checkat in på Hilton Slussen.
Trevligt bemötande i repan där vi fick godis och drinkbiljetter. Vi fick ett större hörnrum som var preppat med välkomstbrev och en korg med frukt och godis.

Visa bifogad bild 62046

Visa bifogad bild 62047

Visa bifogad bild 62048
 
Fick uppgradering på Doubletree Reserva del Higuerón (Málaga) till 'Superior' sea-view rum för veckan som gått. Kul design på rummen. Fick drinkbiljetter och vad bättre än att använda de i takbaren.
IMG_2158.JPG
IMG_1963.JPG
 

jerixon

Medlem
Hilton Slussen
Från billigaste queen till King Executive with view.
Dock inget godis eller roligt på rummet :p
Träningsledigt ett par dagar efter en intensiv period med vikterna, så avnjuter ett glas rött i loungen innan läggdags :)
 

Andreas.Net

Medlem
Hilton CPH
Från Deluxe King (poängbokning) till King Executive Plus
Är HHD, vi anländer i morgon så detta var vad vi fick när jag checkade in online, kanske blir ytterligare bump när vi kommer fram...
När är cocktail hours i loungen ?
 

Johanna

Medlem
Hilton Athen, från vanligt rum till Executive King. Gillade hotellet. Bra lounge med kvällssnacks som motsvarade en middag. Inom- och utomhuspool med den senare öppnar inte förens 1 maj. I inomhuspoolen fanns det en spinningcykel. De har också ett bra gym. Mest pensionärer när jag var där på morgnarna. De har öppet även för allmänheten.
 

Steve

Medlem
The Renwick i New York. Tack @Senator för kontakt med front desk! Kontakt med frontdesk innan vistelsen renderade i en uppgradering från billigaste rum till en Author Suite med separat sovrum.
Conrad New York, bokat billigaste rummet fick en corner suite.
Är HHD.
 
Toppen